www.acledabank.com.kh

homenavigate_nextព័ត៌មាន​ហិរញ្ញវត្ថុnavigate_nextរបាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ

របាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ


បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី

ទោះបីជាស្ថិតក្នុងអន្តរកាលនៃ​ផលប៉ះពាល់​ជា​សកល​ពី​ការ​រាតត្បាត​ជំងឺ​កូវីដ-១៩ ធនាគារ​បាន​ខិតខំ​វិវឌ្ឍខ្លួន ដោយ​ធ្វើ​ការកែប្រែ​ស្លាក​សញ្ញា​ឡើង​វិញ​ជា​មួយ​នឹង​រូបរាង​ថ្មី ដើម្បី​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ពី​ប្រវត្តិ​ពិត​របស់​ធនាគារ។ ឆ្នាំ២០២០ បាន​ផ្តល់​បទពិសោធន៍​បន្ថែម​យ៉ាង​ច្រើន​ដល់​ធនាគារ​នូវ​មធ្យោបាយ​ចម្បង​ចំនួន​ពីរ​រួមមាន៖

ទីមួយ ធនាគារ​បាន​ពង្រឹង​ខ្លួន​ឯង តាម​រយៈ​ការ​ជម្នះ​រាល់​ហេតុការណ៍​អវិជ្ជមាន​ឲ្យ​ក្លាយ​ទៅ​ជា​គុណសម្បត្តិ​វិញ។ តាម​បរិបទ​នេះ​យើង​បាន​កត់​សម្គាល់​ឃើញ​ថា អាជីវកម្ម​របស់​ធនាគារ​នៅ​តែ​បន្ត​រីកចម្រើន ព្រមទាំង​អាច​រក្សា​បាន​នូវ​គុណភាព​ទ្រព្យសកម្ម​បាន​យ៉ាង​ល្អ។

ទីពីរ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី គឺ​ជា​ធនាគារ​ពាណិជ្ជ​ដំបូង​បង្អស់ ដែល​បាន​ចុះ​បញ្ជី​លក់​មូលបត្រ​កម្មសិទ្ធិ ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ផ្សារ​មូលបត្រ​កម្ពុជា (ផ.ម.ក.) ដូច្នេះ​ធនាគារ​បាន​ធ្វើ​កំណែ​ទម្រង់​ប្រតិបត្តិការ និង​ស្តង់ដារ​បាយការណ៍ ដើម្បី​ឆ្លើយតប​ទៅ​នឹង​តម្រូវការ​បទដ្ឋាន​របស់​ធនាគារ​ជាតិ នៃ កម្ពុជា, និយ័តករ​មូលបត្រ​កម្ពុជា (ន.ម.ក.), និង ផ.ម.ក.។ មុន​ពេល​ចុះ​បញ្ជី​ក្នុង ផ.ម.ក. នៅ​ក្នុង​ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២០ ធនាគារ​មាន​ភាគហ៊ុនិក​ជា​នីតិបុគ្គល ចំនួន៨។ បន្ទាប់​ពី​បាន​ចុះ​បញ្ជី​រួច ធនាគារ​មាន​ភាគហ៊ុនិក​ថ្មី​កើន​ឡើង​ជិត ៤០០០នាក់ ដោយ​មាន​ទាំង​នីតិ​បុគ្គល និង​រូបវន្ត​បុគ្គល ដែល​បាន​បណ្តាក់ទុន​ជា​មួយ​ធនាគារ​ប្រកប​ដោយ​ទំនុក​ចិត្ត។

សូមថ្លែង​អំណរគុណ​ចំពោះ​បច្ចេកវិទ្យា​ឌីជីថល ដែល​ធនាគារ​បាន​ធ្វើការ​អភិវឌ្ឍ និង​ការកែ​លម្អ​ជា​ច្រើន​ឆ្នាំ​មក​នេះ បាន​រួមចំណែក​យ៉ាង​សកម្ម​ក្នុង​ការសម្រេច​បាន​នូវ​សមិទ្ធិផល​ដ៏​ត្រចះ​ត្រចង់​នេះ ទាំង​ក្នុង​ដំណើរការ​អាជីវកម្ម និង​ទំនាក់ទំនង​ដ៏រឹងមាំ​ជា​មួយ​និយ័តករ និង​ភាគហ៊ុនិក​យ៉ាង​ច្រើន​បែប​នេះ​បាន​ក្នុង​ពេល​តែ​មួយ។

សមិទ្ធិផលសម្រេចបានក្នុងឆ្នាំ២០២០

ស្ថានភាពប្រកួតប្រជែង

ដំណោះ​ស្រាយ​ឌីជីថល​យ៉ាង​សកម្ម​បាន​ក្លាយ​ជា​ជម្រើស​ដ៏​ល្អ​បំផុត​សម្រាប់​ធនាគារ និង​ស្ថាប័ន​ហិរញ្ញវត្ថុ ក្នុង​ការ​ផ្តល់​សេវាកម្ម​ជូន​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​នៅ​ក្នុង​អំឡុង​ពេល​នៃ​ការរីក​រាលដាល​នៃ​ជំងឺ​កូវីដ-១៩ ដែល​សាធារណជន​ជា​ច្រើន​មាន​ក្តីព្រួយបារម្ភ​យ៉ាង​ខ្លាំង​អំពី​សុខភាព​របស់​ពួកគេ។ បច្ចេកវិទ្យា​ឌីជីថល​ត្រូវ​បាន​ជឿ​ថា គឺ​ជា​ឧបករណ៍​មួយ ក្នុង​ចំណោម​ឧបករណ៍​ដ៏​មាន​សក្តានុពល​បំផុត ដើម្បី​បំពេញ​បន្ថែម និង​ឆ្លើយតប​តម្រូវការ​ទីផ្សារ​បច្ចុប្បន្ន ចំពោះ​គ្រប់​ស្ថាប័ន​ហិរញ្ញវត្ថុ។ ធនាគារ តែងតែ​ពង្រឹង​គុណភាព​បម្រើ​សេវាកម្ម​ហិរញ្ញវត្ថុ​ដល់​អតិថិជន​គ្រប់​មជ្ឈដ្ឋាន ដើម្បី​ទទួល​បាន​ភាពរីក​ចម្រើន​ជា​មួយ​គ្នា ទាំង​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស និង​ក្រៅ​ប្រទេស តាម​រយៈ​ការទូទាត់​ឆ្លង​ព្រំដែន ដោយ​ឃ្យូអរកូដ (QR Code)។

ចំណុច​សំខាន់ៗនៃ​ប្រតិបត្តិការ​ក្នុងឆ្នាំ២០២០

សេវាលក់រាយ និងអាជីវកម្មខ្នាតតូច

ឥណទាន​ខ្នាត​តូច​បាន​កើន​ឡើង ១០,១% ឬ​ស្មើ​នឹង ២០២,៨៣ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក និង​ឥណទាន​សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​ផ្ទាល់​ខ្លួន និង​ផ្សេងៗ បាន​កើន​ឡើង ៣២,២% ឬ​ស្មើ​នឹង ៣៨,៥៥ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក។ ចំណែក​ឥណទាន​គេហដ្ឋាន​បាន​ថយ​ចុះ ១២,២៧% ឬ​ស្មើ​នឹង ២២,៥ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក។ សមតុល្យ​ឥណទាន​សរុប​ចំនួន ៤.៥០៦,៦៤ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក នៅ​ដំណាច់​ឆ្នាំ២០២០។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី មាន​សមតុល្យ​ប្រាក់​បញ្ញើ-សន្សំ​សរុប​ចំនួន ៤.៦១១,៣ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក (កើន​ឡើង ៥,៥៧% ឬ​ស្មើ​នឹង ២៤៣,៤ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក) និង​មាន​គណនី​សរុប​ជាង ២,៨៩ លាន​គណនី។ វិស័យ​លក់​រាយ​គឺ​ជា​ផ្នែក​ដែល​ធំ​ជាង​គេ​បំផុត​នៃ​កំណើន​ប្រាក់​បញ្ញើ​សរុប ដែល​ភាគ​ច្រើន​បាន​មក​ពី​អតិថិជន​ដាក់​ប្រាក់​បញ្ញើ​ដំបូង ដូចជា​កម្មករ​និយោជិត តាម​រយៈ​សេវា​បើក​ប្រាក់​បៀវត្ស និង​អតិថិជន​នៅ​តាម​ជន​បទ ដែល​ពួក​គាត់​បាន​ប្រើប្រាស់​គណនី​វ៉លឡេត​របស់​អេស៊ីលីដា​ម៉ូបាល។ ការ​ពង្រីក​ផលិតផល និង​សេវាកម្ម​ហិរញ្ញវត្ថុ តាម​រយៈ FinTech បាន​ចូលរួម​ចំណែក​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​កំណើន​យ៉ាង​ខ្លាំង​ក្លា។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី កំពុង​តែ​អភិវឌ្ឍ​នូវ​ហេដ្ឋារចនា​សម្ព័ន្ធ​ឲ្យ​កាន់​តែ​ទូលំ​ទូលាយ សម្រាប់​ជា​ជម្រើស​ដ៏​សម្បូរ​បែប​ជា​មួយ​នឹង​សាខា​ទាំង ២៦៣ ទីតាំង (ឬ​ការិយាល័យ) តាម​រយៈ​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​បន្តិច​ម្តងៗ ទៅ​ជា​មជ្ឈមណ្ឌល​ដែល​អាច​ធ្វើ​ស្វ័យ​ប្រតិបត្តិការ ព្រម​ទាំង​មាន​ម៉ាស៊ីន​អេធីអឹម​ចំនួន ៧៩០គ្រឿង និង​ម៉ាស៊ីន​ឆូតកាត​ចំនួន ៤.២៨៧​គ្រឿង។ ចំណុច​គួរ​ជាទី​មោទកភាព គឺ​ធនាគារ អេស៊ីលីដា បាន​បោះ​ពុម្ព​ប័ណ្ណ​ឥណពន្ធ​ចំនួន ១,៤ លាន​ប័ណ្ណ​ជូន​ដល់​អតិថិជន។ បន្ថែម​លើ​នេះ អេស៊ីលីដា​ម៉ូបាល (ACLEDA mobile) បាន​ទទួល​ប្រជាប្រិយភាព​យ៉ាង​ខ្លាំង ដែល​មាន​អ្នក​ចុះ​ឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​ច្រើន​ជាង ១,៧ លាន​នាក់ នៅ​ដំណាច់​ឆ្នាំ២០២០​នេះ។

ឥណទានខ្នាតមធ្យម និងសាជីវកម្ម

ក្នុង​ឆ្នាំ២០២០ ឥណទាន​ប្រភេទ​នេះ​បាន​កើន​ឡើង ៣០,៨១% ដែល​មាន​ចំនួន​ស្មើ​នឹង ៣៥,០៦% នៃ​សមតុល្យ​ឥណទាន​សរុប។ សេវាកម្ម​គ្រប់គ្រង​សាច់ប្រាក់​បាន​កើន​ឡើង​យ៉ាង​ខ្លាំង តាម​រយៈ​ការ​ចាប់​ដៃគូ​ជា​មួយ​នឹង​វិស័យ​សាធារណៈ ជាពិសេស​បេឡាជាតិ​សន្តិសុខ​សង្គម សេវា​បើក​ប្រាក់​បៀវត្ស​សម្រាប់​មន្ត្រីរាជការ សេវា​ប្រមូល​ពន្ធ​លើ​មធ្យោបាយ​ដឹក​ជញ្ជូន និង​យាន​ជំនិះ​គ្រប់​ប្រភេទ រួមទាំង​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​ជា​ច្រើន ជា​ពិសេស​រោងចក្រ​កាត់ដេរ។ ក្នុង​នាម​ជា​អ្នក​គ្រប់គ្រង​មូលនិធិ​បេឡាជាតិ​សន្តិសុខ​សង្គម ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី អាច​ទទួល​បាន​ប្រាក់​បញ្ញើ​ពីទូទាំង​រាជធានី-ខេត្ត។ លើស​ពី​នេះ​ទៀត អតិថិជន​ថ្មីៗ​ជា​ច្រើន​បាន​បើក​គណនី ដោយ​សារ​ការ​បង្កើន​នូវ​មធ្យោបាយ​បម្រើ​តាម​រយៈ​ប្រព័ន្ធ​អេឡិចត្រូនិក ដូចជា ការបន្ថែម​ម៉ាស៊ីន​អេធីអឹម និង​ការទូទាត់​វិក្កយបត្រ​របស់​ស្ថាប័ន​ផ្សេងៗ តាម​រយៈ​សេវា​អេស៊ីលីដា​ម៉ូបាល ព្រម​ទាំង​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ផង​ដែរ។ កត្តា​ទាំង​នេះ បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​ធនាគារ​មាន​លទ្ធភាព​ប្រមូល​នូវ​ប្រភព​ធនធាន​ហិរញ្ញវត្ថុ ជា​រូបិយវត្ថុ​រៀល និង​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​ធនាគារ​ពង្រឹង និង​ពង្រីក​ការ​ផ្តល់​ឥណទាន​ជា​ប្រាក់​រៀល​បាន​កាន់​តែ​ច្រើន​ផង​ដែរ។ តម្រូវ​ការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​បើក​ប្រាក់​បៀវត្ស​បាន​កើន​ឡើង​ខ្លាំង​នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ២០២០ ដោយ​មាន​ស្ថាប័ន​រដ្ឋាភិបាល និង​មន្ត្រីរាជការ ព្រម​ទាំង​ក្រុមហ៊ុន​ធំៗ​ក្នុង​ស្រុក និង​ក្រៅ​ប្រទេស រួមទាំង​ស្ថាប័ន​នានា បាន​ចូល​រួម​ប្រើប្រាស់ ដែល​ជា​ឱកាស​ដ៏​ល្អ​សម្រាប់​ការ​លក់​ផលិតផល​ផ្សេងៗ​ទៀត។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និង​ក្រុមហ៊ុន​បុត្រ​សម្ព័ន្ធ​របស់​ខ្លួន នៅ​តែ​បន្ត​កិច្ចសហ​ប្រតិបត្តិការ​ជា​មួយ​ដៃគូ​យុទ្ធសាស្ត្រ​រយៈពេល​វែង ដោយ​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​នូវ​បទពិសោធន៍​រាប់រយ​ឆ្នាំ​ក្នុង​សេវា​ធនាគារ និង​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ដៃគូ​ទាំង​នោះ ដែល​អាច​ជួយ​ដល់​អតិថិជន​ក្នុង​ការ​គ្រប់គ្រង​ធនធាន​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ពួក​គាត់​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព និង​ប្រសិទ្ធផល។ ទន្ទឹម​នឹង​នោះ កិច្ចសហការ​នេះ​ជួយ​ជំរុញ​ឲ្យ​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ទទួល​បាន​ប្រាក់​ចំណូល ដើម្បី​បង្កើន​ប្រភព​មូលនិធិ​យូរ​អង្វែង សម្រាប់​គាំទ្រ​ទិសដៅ​យុទ្ធសាស្រ្ត​របស់​ខ្លួន។ ភាព​ជា​ដៃគូ​ទាំង​នេះ បាន​រួមចំណែក​យ៉ាង​សំខាន់​ក្នុង​ការ​ផ្តល់​ប្រភព​មូលនិធិ​រយៈពេល​វែង​ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និង​ជា​ប្រភព​នៃ​ប្រាក់​ចំណូល​ក្រៅ​តារាង​តុល្យការ។ ហើយ​ម្យ៉ាង​វិញ​ទៀត ការ​ចែក​រំលែក​នូវ​ជំនាញ និង​បទពិសោធន៍​ពី​សំណាក់​ដៃគូ​ទាំង​នោះ បាន​ដើរតួ​យ៉ាង​សំខាន់ និង​រួមចំណែក​ដល់​ការ​គ្រប់គ្រង និង​ការអភិវឌ្ឍ​សមត្ថភាព​ធនធាន​មនុស្ស​របស់​ធនាគារ។

រតនាភិបាល និងអន្តរជាតិ

ចំណូល​ពី​សេវា​ប្តូរ​ប្រាក់​បន្ត​កើន​ឡើង និង​ចូលរួម​បង្កើន​ចំណូល​មិន​មែន​ការប្រាក់​របស់​ធនាគារ។ ដោយ​យោង​លើ​គោលការណ៍​គ្រប់គ្រង​ហានិភ័យ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បម្រើ​សេវា​ប្តូរ​ប្រាក់​សម្រាប់​តែ​គាំទ្រ​ដល់​អាជីវកម្ម​របស់​អតិថិជន​ប៉ុណ្ណោះ។ សេវា​នេះ​ផ្តល់​ប្រភព​ចំណូល​ដែល​មាន​ហានិភ័យ​ទាប និង​មាន​ស្ថិរភាព ហើយ​មាន​កំណើន​ជា​លំដាប់ និង​រក្សា​ទំនាក់ទំនង​យូរ​អង្វែង​ជា​មួយ​អតិថិជន។

តាម​រយៈ​ការគ្រប់គ្រង​ស្ថានភាព​រូបិយប័ណ្ណ​ចំហ​បាន​ល្អ​ប្រសើរ បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​តារាង​តុល្យការ​របស់​ធនាគារ​កាន់​តែ​រឹង​មាំ​ថែម​ទៀត ដែល​ញ៉ាំង​ឲ្យ​មាន​កំណើន​ប្រកប​ដោយ​គុណភាព និង​បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​អនុបាត​ឥណទាន​ធៀប​នឹង​ប្រាក់​បញ្ញើ​មាន​ភាព​ល្អ​ប្រសើរ និង​ជួយ​ទ្រទ្រង់​ដល់​ការរីក​ចម្រើន​នៅ​លើ​ទីផ្សារ។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​ចូលរួម​ចំណែក​ផ្សព្វផ្សាយ​ការប្រើប្រាស់​ប្រាក់​រៀល តាម​រយៈ​ការ​ផ្តល់​ឥណទាន​ជា​ប្រាក់រៀល​ដល់​អតិថិជន ដែល​មាន​ចំនួន​ច្រើន​ជាង ១៤% នៃ​ទំហំ​ឥណទាន​សរុប ដែល​លើស​ពី​បញ្ញត្តិ​តម្រូវ​ត្រឹម​តែ ១០% ប៉ុណ្ណោះ។ ធនាគារ​ក៏​បាន​ចូល​រួម​យ៉ាង​សកម្ម​នៅ​ក្នុង​ប្រតិបត្តិការ​ផ្តល់​សន្ទនីយភាព​ដោយ​មាន​ការ​ធានា (LPCO) ដើម្បី​ទុក​ជា​ប្រភព​ទុន​បន្ថែម​ជា​ប្រភេទ​រូបិយវត្ថុ​ក្នុង​ស្រុក។

បន្ថែមពីនេះទៀត ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​រក្សា​ទំនាក់ទំនង​ល្អ​ជា​មួយ​នឹង​ដៃគូ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទូទាំង​សកល​លោក ជាពិសេស​នៅ​អឺរ៉ុប សហរដ្ឋអាមេរិក និងអាស៊ី ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​ធនាគារ ក្នុង​ការ​ផ្តល់​ប្រភព​មូលនិធិ​រយៈ​ពេល​វែង។

ធនាគារនៅតែបន្តពង្រឹងទំនាក់ទំនងជាមួយស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុជាច្រើន និងបានបង្កើនធនាគារដៃគូក្រៅប្រទេសថ្មីៗ ជាច្រើនបន្ថែមទៀត ដើម្បីពង្រីកបណ្តាញប្រតិបត្តិការរបស់ខ្លួន។ នាដំណាច់ឆ្នាំ២០២០ ធនាគារមានធនាគារដៃគូចំនួន ២៧៤ នៅក្នុងចំណោម ៤៤ប្រទេស។ លើសពីនេះទៀត ធនាគារមានចំណែកទីផ្សារលើសលុប ក្នុងការគ្រប់គ្រងគណនីរបស់ធនាគារ និងស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុក្នុងស្រុក ព្រមទាំងផ្តល់សេវាផ្ទេរប្រាក់ដល់ស្ថាប័នទាំងនោះនៅទូទាំងប្រទេស។

ធនាគារក៏បានរៀបចំ និងអនុវត្តបានទាំងស្រុង តាមគោលការណ៍គ្រប់គ្រងហានិភ័យផ្ទៃក្នុង តម្រូវការបទប្បញ្ញត្តិ និង​កិច្ចព្រមព្រៀង​ជា​មួយ​នឹង​ម្ចាស់​បំណុល​នានា។

យុទ្ធសាស្រ្តអាទិភាពសម្រាប់ឆ្នាំ២០២១

  1. បន្តអភិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុ FinTech តាមរយៈកម្មវិធី អេស៊ីលីដាម៉ូបាល ដើម្បីផ្តល់បណ្តាញសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុក្នុងតំបន់ និង​បង្កើន​កម្មវិធី​ស្វ័យសេវាកម្ម​សម្រាប់​អតិថិជន។
  2. អភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធតំបន់ស្វ័យសេវាកម្មធនាគារ ដើម្បីបម្រើសាធារណជន និងអតិថិជន ២៤ម៉ោងក្នុង១ថ្ងៃ និង​៧ថ្ងៃ​ក្នុង​១សប្តាហ៍។
  3. អភិវឌ្ឍអត្តសញ្ញាណថ្មី និងពង្រឹងបន្ថែមនូវកេរ្តិ៍ឈ្មោះរបស់ធនាគារ។
  4. លើកកម្ពស់សមត្ថភាពប្រកួតប្រជែងដល់ក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធទាំងក្នុងស្រុក និងក្រៅប្រទេស។
  5. ធ្វើទំនើបកម្មប្រព័ន្ធឌីជីថល សម្រាប់គាំទ្រនូវដំណើរការ និងឯកសាររដ្ឋបាលផ្សេងៗ។
  6. បង្កើនប្រព័ន្ធ និងសុវត្ថិភាពបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន សម្រាប់មុខងារឌីជីថលឲ្យកាន់តែរឹងមាំ។
  7. ចាប់ដៃគូជាមួយស្ថាប័ននានាដែលមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្អ សម្រាប់កំណើនអាជីវកម្ម។
  8. ដើរតួនាទីជាអ្នកថែរក្សា និងធ្វើពិពិធកម្មមូលនិធិ ដែលទទួលបានពីផ្សារមូលបត្រកម្ពុជា និងវិនិយោគិនទូទាំងពិភពលោក និង
  9. ធ្វើឲ្យសេវា អេស៊ីលីដាម៉ូបាល ក្លាយជាសេវាដែលអាចទូទាត់កាន់តែទូលំទូលាយក្នុងទីផ្សារទាំងអស់។

បញ្ហាចម្បងក្នុងឆ្នាំ២០២១

ក្នុង​នាម​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ចុះ​បញ្ជី​មួយ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ត្រូវ​តែ​អនុលោម​តាម​បទប្បញ្ញត្តិ​របស់​ធនាគារ​ជាតិ នៃ កម្ពុជា និង ន.ម.ក. ហើយ​នេះ​ក៏​ជា​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​របស់​ធនាគារ​ចំពោះ​សាធារណជន និង​វិនិយោគិន​ផង​ដែរ។ ក្នុង​ប្រវត្តិ​ជា​ច្រើន​ឆ្នាំ​របស់​ខ្លួន ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​បង្កើត​ទំនុក​ចិត្ត​ដល់​សាធារណជន តាម​រយៈ​អភិបាលកិច្ច​សាជីវកម្ម​ល្អ គណៈគ្រប់គ្រង​ដែល​មាន​បទពិសោធន៍​យូរ​ឆ្នាំ ព្រម​ទាំង​មាន​វប្បធម៌​ការងារ​ប្រកប​ដោយ​តម្លាភាព។

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ឌីជីថល និង​ផលិតផល FinTech បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​ទីផ្សារ​ហិរញ្ញវត្ថុ​មាន​ភាព​សម្បូរ​បែប។ តាម​រយៈ​នេះ​វា​បាន​ជួយ​លុប​បំបាត់​គម្លាត​របស់​អតិថិជន​ក្នុង​ទីផ្សារ​ហិរញ្ញវត្ថុ ព្រម​ទាំង​ញ៉ាំង​ឲ្យ​អតិថិជន​មាន​ជម្រើស​ក្នុង​ចំណោម​ធនាគារ និង​ស្ថាប័ន​ហិរញ្ញវត្ថុ ដោយ​លែង​ខ្វល់​អំពី​តំបន់​រស់​នៅ​របស់​ពួក​គេ​ទៀត។ សេវា FinTech ក៏​ជួយ​ជំរុញ​ដល់​ការប្រកួតប្រជែង​ខ្លាំងក្លា ទាំង​គុណភាព និង​តម្លៃ​នៃ​សេវាកម្ម។ "អេស៊ីលីដា​ម៉ូបាល" គឺ​បំពាក់​មក​ជា​មួយ​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​ជំនាន់​ចុង​ក្រោយ​បំផុត ដែល​មាន​រូបភាព​ទាន់​សម័យ​គួរ​ឲ្យ​ទាក់ទាញ​សម្រាប់​គ្រប់​វ័យ។ វា​ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ឡើង​ជា​មួយ​នឹង​បទពិសោធន៍​របស់​អតិថិជន និង​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ដ៏​មាន​ប្រជា​ប្រិយភាព។ វា​មាន​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ និង​អាច​ទាញយក​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​នៅ​កន្លែង​ណា ដែល​មាន Wi-Fi ឬ​អ៊ីនធើណែត ហើយ​វា​ក៏​ជា​ដំណោះស្រាយ​មួយ​ដែរ ដើម្បី​ជួយ​ឱ្យ​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ឈាន​មុខ​ក្នុង​ការប្រកួត​ប្រជែង។

ការពន្យារពេល​នៃ​ការរីករាលដាល​វីរុសកូវីដ-១៩ និង​ភាព​យឺត​យ៉ាវ​នៃ​ការបែងចែក​វ៉ាក់សាំង​កូវីដ-១៩ នៅ​តែ​បន្តភាព​ភ័យខ្លាច​ដល់​សាធារណជន និង​ម្យ៉ាង​វិញ​ទៀត អាច​នឹង​នៅ​តែ​បន្ត​ប៉ះពាល់​ដល់​ការរីកចម្រើន​សេដ្ឋកិច្ច​ជា​សកល រួមទាំង​កម្ពុជា​ផង​ដែរ។

ការអនុលោម​ជា​មួយ​នឹង​របាយការណ៍​ហិរញ្ញវត្ថុ តាម​ស្តង់ដា​របាយការណ៍​ហិរញ្ញវត្ថុ​អន្តរជាតិ​នៃ​កម្ពុជា ជា​ការ​ទាមទារ​ឲ្យ​មាន​ប្រព័ន្ធ​ដ៏​ជឿន​លឿន បទប្បញ្ញត្តិ និង​គោលការណ៍​ណែនាំ​នៅ​គ្រប់​កាលៈទេសៈ​តម្រូវ។ ធនាគារ​បាន​អភិវឌ្ឍ​ដោយ​ជោគជ័យ ហើយ​យើង​ខ្ញុំ​រីករាយ​នឹង​ចែក​រំលែក​វា សម្រាប់​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ។

ខ្ញុំសូម​ថ្លែង​អំណរគុណ​យ៉ាង​ជ្រាល​ជ្រៅ ចំពោះ​ការគាំទ្រ​របស់​អតិថិជន ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ថ្នាក់​គ្រប់គ្រង និង​បុគ្គលិក ជា​ពិសេស​រាជរដ្ឋាភិបាល ធនាគារ​ជាតិ​នៃ​កម្ពុជា និង​និយ័តករ​មូលបត្រ​កម្ពុជា ក្នុង​ឆ្នាំ២០២០ និង​ការចូលរួម​ប្រកប​ដោយ​សោមនស្ស និង​ឧត្តុង្គឧត្តម​ក្នុង​ឆ្នាំ២០២១។


បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី
ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ថ្ងៃ​ទី២៤ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២១

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើសុំឥឡូវនេះ

ដើម្បី​បញ្ជាក់​ថា​របាយការណ៍​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ធនាគារ អនុវត្ត​តាម​ធម្មនិយាម​ហិរញ្ញវត្ថុ​អន្តរជាតិ និង​ផ្តល់​នូវ​មតិ​យ៉ាង​ពិត​ប្រាកដ និងសមរម្យ​អំពី​គោល​ជំហរ​ហិរញ្ញវត្ថុ យើង​ខ្ញុំ​បាន​អញ្ចើញ​សវនករ​ខាង​ក្រៅ​មក​ធ្វើ​សវនកម្ម​លើ​របាយការណ៍ និង​ការ​អនុវត្ត​របស់​ធនាគារ។

អានបន្ថែម...

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

ផែនទីទំព័រ ទម្រង់ស្នើសុំ របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ២៤២ ©២០២១ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ