keyboard_arrow_left
share
close

Share this page on:


Facebook

LinkedIn

Twitter

Telegram

Line

របៀបពិនិត្យមើលប្រតិបត្តិការទូទាត់តាម QR/KHQR

  1. អេក្រង់ទូរសព្ទ (Screen) របស់អ្នកទូទាត់ប្រាក់ ឬភ្ញៀវ ដែលបង្ហាញថាប្រតិបត្តិការបានជោគជ័យ
  2. សូមពិនិត្យមើល៖ ទំហំទឹកប្រាក់ទូទាត់, ឈ្មោះ ឬក្រុមហ៊ុនរបស់លោកអ្នក, កាលបរិច្ឆេទទូទាត់ ។ល។
  3. ករណីមិនឃើញ Screen នេះ មានន័យថាអ្នកទូទាត់ មិនទាន់បានបង់ប្រាក់ជូនទេ
  4. ករណីអ្នកទូទាត់ប្រាក់បង្ហាញ Screen ប្រតិបត្តិការបានជោគជ័យ ប៉ុន្តែអ្នកមិនឃើញលុយចូលក្នុងគណនី សូមថតរូប Screen នេះ រួចស្នើមកធនាគារពិនិត្យជូន
ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន (បម្រើ២៤ម៉ោង) ៖
phone_in_talk០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh
webwww.acledabank.com.kh