- អេក្រង់ទូរសព្ទ (Screen) របស់អ្នកទូទាត់ប្រាក់ ឬភ្ញៀវ ដែលបង្ហាញថាប្រតិបត្តិការបានជោគជ័យ
- សូមពិនិត្យមើល៖ ទំហំទឹកប្រាក់ទូទាត់, ឈ្មោះ ឬក្រុមហ៊ុនរបស់លោកអ្នក, កាលបរិច្ឆេទទូទាត់ ។ល។
- ករណីមិនឃើញ Screen នេះ មានន័យថាអ្នកទូទាត់ មិនទាន់បានបង់ប្រាក់ជូនទេ
- ករណីអ្នកទូទាត់ប្រាក់បង្ហាញ Screen ប្រតិបត្តិការបានជោគជ័យ ប៉ុន្តែអ្នកមិនឃើញលុយចូលក្នុងគណនី សូមថតរូប Screen នេះ រួចស្នើមកធនាគារពិនិត្យជូន
|
 |