- II. ប្រតិបត្តិការលម្អិត
- បើលោកអ្នកមិនទទួលបានទឹកប្រាក់ផ្ទេរចូល សូមប្រាប់ទៅអ្នកផ្ទេរឱ្យផ្ញើផ្ទាំង (Screen) ប្រវត្តិប្រតិបត្តិការ ដែលមានព័ត៌មាន ដូចជា៖ ឈ្មោះអ្នកផ្ទេរ, ចំនួនទឹកប្រាក់ផ្ទេរ, ថ្ងៃខែផ្ទេរ និងលេខយោង។
- *** ករណីអ្នកផ្ទេរ មិនបានចុចប៊ូតុង "CONFIRM" នោះធនាគារមិនអាចពិនិត្យ ប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់នេះ ជូនបានឡើយ។
|
 |