keyboard_arrow_left
share
close

Share this page on:


Facebook

LinkedIn

Twitter

Telegram

Line

របៀបបង្កើត​លេខ​សម្ងាត់​ផ្ទាល់​ខ្លួន​ឡើង​វិញ (ករណីភ្លេចលេខសម្ងាត់ ឬជាប់បង្ខាំង)

  1. 1.1. បើកកម្មវិធី "អេស៊ីលីដាម៉ូបាល"
  2. 1.2. ជ្រើសរើសម៉ឺនុយណាមួយ ឧទាហរណ៍ "គណនី"
2. ជ្រើសរើស​ម៉ឺនុយ "ភ្លេច​លេខ​សម្ងាត់" ឬ "បង្កើតលេខសម្ងាត់ថ្មី"
  1. 3.1. បញ្ចូល​លេខឯកសារអត្តសញ្ញាណ ដែលបាន​ចុះឈ្មោះដំបូង និងបញ្ចូល​ថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត
  2. 3.2. ចុចប៊ូតុង "យល់ព្រម"
  3. ករណីបញ្ចូលព័ត៌មាន​មិន​ត្រឹមត្រូវ នោះ​ប្រព័ន្ធនឹងបង្ខាំង​ការប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដាម៉ូបាល​បណ្តោះ​អាសន្ន រយៈពេល​ពី១នាទី ដល់១ថ្ងៃ។
  4. លេខទូរសព្ទដែលចុះឈ្មោះ ត្រូវនៅក្នុងទូរសព្ទ និងប្រើទិន្នន័យអ៊ីនធើណែត (4G/LTE) ពីលេខទូរសព្ទដែលចុះឈ្មោះនោះ។
  1. 4.1. បញ្ចូល​លេខ OTP ដែលប្រព័ន្ធ​បាន​ផ្ញើ​ទៅ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ចុះឈ្មោះ
  2. 4.2. ចុចប៊ូតុង "យល់ព្រម"
  3. សម្រាប់ប្រព័ន្ធ Smart, Cellcard, និង Metfone មិនត្រូវការបញ្ចូលលេខ OTP នេះទេ។
  1. 5.1. បញ្ចូល​លេខ​សម្ងាត់​ថ្មី
  2. 5.2. បញ្ចូល​លេខ​សម្ងាត់​ថ្មី ម្តងទៀត
  3. 5.3. ចុច​ប៊ូតុង "យល់ព្រម"
  4. ប្រព័ន្ធ​មិន​អនុញ្ញាតិ​ឱ្យ​ប្រើ​លេខ​សម្ងាត់​ដែល​ធ្លាប់​ប្រើរួច ឬលេខ​សម្ងាត់ងាយពេក។
  1. 6. លេខ​សម្ងាត់​ថ្មី​បាន​បង្កើត​បាន​ជោគជ័យ
  2. សូមកុំ​បង្ហាញ ឬ​ផ្តល់​លេខ​សម្ងាត់​នេះ​ទៅ​អ្នក​ដទៃ។ បុគ្គលិក​ធនាគារ អេស៊ីលីដា មិន​ដែល​ទាក់ទង​ស្នើសុំ​លេខ​សម្ងាត់​ពី​អតិថិជន ឬ​បង្គាប់​ឱ្យ​អតិថិជន​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ផ្សេងៗ​ឡើយ។
ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន (បម្រើ២៤ម៉ោង) ៖
phone_in_talk០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh
webwww.acledabank.com.kh