keyboard_arrow_left
share
close

Share this page on:


Facebook

LinkedIn

Twitter

Telegram

Line

របៀប​ប្តូរទូរសព្ទថ្មី

  1. 1.1. ដោនឡូតកម្មវិធី "អេស៊ីលីដាម៉ូបាល" ដាក់លើទូរសព្ទថ្មី
  2. 1.2. ចុចលើ Icon "ACLEDA"
2. សូមចុចលើពាក្យ "ALLOW" ទាំងអស់
3. ជ្រើសរើសភាសា
4. ជ្រើសរើសនិមិត្តសញ្ញា (Logo) អេស៊ីលីដា នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា
5. ចុចលើពាក្យ "Allow While Using App"
  1. 6.1. បញ្ចូលលេខទូរសព្ទ ដែលបានចុះឈ្មោះ
  2. 6.2. ចុចសញ្ញាព្រួញ
  3. លេខទូរសព្ទដែលចុះឈ្មោះ ត្រូវនៅក្នុងទូរសព្ទផ្ទាល់ និងប្រើទិន្នន័យអ៊ីនធើណែត (4G/LTE) ពីលេខទូរសព្ទដែលចុះឈ្មោះនោះ។
  1. 7. បញ្ចូលលេខសម្ងាត់
  2. ប្រសិនបើលោកអ្នកភ្លេចលេខសម្ងាត់ សូមបង្កើតលេខសម្ងាត់ថ្មី នៅលើទូរសព្ទចាស់ជាមុនសិន។ ករណីមិនអាចបង្កើតលេខសម្ងាត់ថ្មី នៅលើទូរសព្ទចាស់បានទេ សូមអញ្ជើញមកសាខាធនាគារ អេស៊ីលីដា។
8. ប្រព័ន្ធនឹងផ្ទៀងផ្ទាត់លេខទូរសព្ទ ដោយស្វ័យប្រវត្តិ សម្រាប់លេខ Smart, Cellcard, និង Metfone
9. អេស៊ីលីដាម៉ូបាល ដំណើរការលើទូរសព្ទថ្មី បាន​ជោគជ័យ
ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន (បម្រើ២៤ម៉ោង) ៖
phone_in_talk០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh
webwww.acledabank.com.kh