www.acledabank.com.kh

navigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextក្រុមហ៊ុនnavigate_nextសេវា​ឥណទានnavigate_nextសេវា​ភតិសន្យា​ហិរញ្ញវត្ថុ

សេវា​ភតិសន្យា​ហិរញ្ញវត្ថុ 

ACLEDA Photo

ទ្រព្យធានា​មិន​គ្រប់គ្រាន់​លែង​ជា​បញ្ហា​ទៀត​ហើយ សម្រាប់​ប្រាក់​កម្ចី​ដើម្បី​ស្តារ​អាជីវកម្ម។ ព័ត៌មាន​លម្អិត សូម​ទំនាក់ទំនង​ទូរស័ព្ទលេខ៖ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣

សេវា​ភតិសន្យា​ហិរញ្ញវត្ថុ ផ្តល់​ជូន​អតិថិជន​ជា​អាជីវករ ពាណិជ្ជករ និង​ក្រុមហ៊ុន​នានា នូវ​ចលនវត្ថុ​ដូចជា យានយន្ត គ្រឿងចក្រ ឬ​ឧបករណ៍​សម្ភារ​បរិក្ខា​ទាំង​ឡាយ (លើក​លែង​ដី/អគារ) ក្នុង​រយៈពេល​វែង ដើម្បី​យក​មក​ប្រើប្រាស់​ក្នុង​អាជីវកម្ម ឬ​ផ្ទាល់​ខ្លួន ដោយ​មិន​ចាំបាច់​វិនិយោគ​បន្ថែម​នូវ​សាច់ប្រាក់​ផ្ទាល់​ខ្លួន ឬ​ដក​យក​ទុន​បង្វិល​ពី​ក្នុង​អាជីវកម្ម​មក​ប្រើ​ប្រាស់ ។

ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ផ្តល់​សិទ្ធិ​កាន់​កាប់ និង​សិទ្ធិ​ប្រើប្រាស់​ពេញ​លេញ​ជូន​អតិថិជន​ពេញ​មួយ​រយៈពេល​នៃ​កិច្ចព្រមព្រៀង​ភតិសន្យា​ហិរញ្ញវត្ថុ និង​ត្រូវ​បង់​ត្រឡប់​មក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​វិញ​នូវ​ថ្លៃ​ឈ្នួល​ប្រចាំ​ខែ ឬ​ថ្លៃ​ឈ្នួល​ដែល​បាន​ព្រមព្រៀង​គ្នា​ក្នុង​រយៈពេល​ចរចា​ណា​មួយ រួម​ទាំង​កម្រៃ​សេវា​ផ្សេងៗ ។

អត្ថប្រយោជន៍

ទំហំ​ឥណទាន រយៈពេល​ជួល និង​អត្រាការ​ប្រាក់

ឯកសារ​តម្រូវ

អតិថិជន​ដែល​មាន​ប្រភព​ចំណូល​ក្រៅ​ពី​ប្រាក់​បៀវត្សរ៍៖

  • ផ្តល់នូវ​របាយការណ៍​ហិរញ្ញវត្ថុ​មួយ​ឆ្នាំ​ចុង​ក្រោយ (ប្រសិន​បើ​មាន)
  • ផ្តល់​រូបថត​ទីតាំង​អាជីវកម្ម​ដែល​កំពុង​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ
  • មាន​សៀវភៅ​គ្រួសារ សៀវភៅ​ស្នាក់​នៅ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​សញ្ជាតិ​ខ្មែរ ឬ​ឯកសារ​ផ្សេង​ទៀត​ដែល​អាច​ប្រើ​ជំនួស​បាន
  • ផ្តល់​ឯកសារ​ផ្លូវ​ច្បាប់​ថតចម្លង​ទាក់ទង​នឹង​ក្រុមហ៊ុន ដូចជា ប័ណ្ណប៉ាតង់ វិញ្ញាបនបត្រ​ចុះ​បញ្ជី​ពាណិជ្ជកម្ម លក្ខន្តិកៈ​ក្រុមហ៊ុន ស្លាកសញ្ញា វិញ្ញាបនបត្រ​ចុះ​បញ្ជី​ផលិតផល ។ល។

លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ

អតិថិជន​ត្រូវ​គោរព​តាម​លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

contact_supportសម្រាប់​តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ និង​​ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ​ទៀត សូម​ទាក់ទង​ជាមួយ​នឹង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ ដែល​មាន​ទីតាំង​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក​បំផុត ឬ​ទាក់ទង​នាយកដ្ឋាន​សេវា​ឥណទាន ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើឥឡូវនេះ

ធនាគារពិតស្ថិតនៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក! មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ៤,១១លាននាក់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។


CHAT
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ៩៥ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖