www.acledabank.com.kh

navigate_nextទំនាក់ទំនងnavigate_nextទម្រង់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ​របស់​អតិថិជន

ទម្រង់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ​របស់​អតិថិជន

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​តម្រូវ​ការ​ផ្សេងៗ មិន​បាន​បំពេញ​តាម​តម្រូវ​ការ​របស់​លោក​អ្នក សូម​មេត្តា​ទាក់​ទង​យើង​ខ្ញុំ ៖

យើង​ខ្ញុំ​រង់​ចាំ​ស្វាគមន៍​ទទួល និង​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ដោះ​ស្រាយ​បញ្ហា​ជូន​លោក​អ្នក​គ្រប់​ពេល​វេលា ។

សូម​មេត្តា​បំពេញ​ព័ត៌មាន​ខាង​ក្រោម ៖ 
ឈ្មោះ
អាសយដ្ឋាន​ទំនាក់​ទំនង
លេខ​ទូរស័ព្ទ
អ៊ីម៉ែល
១. សូម​ជ្រើស​រើស​ប្រភេទ​ផលិតផល-សេវាកម្ម​ដែល​លោក​អ្នក​កំពុង​ប្រើ​ប្រាស់
សេវា​ធនាគារ​អេឡិចត្រូនិក
សេវាឥណទាន
សេវាបញ្ញើ-សន្សំ
សេវា​ចាត់ចែង​សាច់​ប្រាក់
សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់
សេវាហិរញ្ញប្បទាន​ពាណិជ្ជកម្ម
សេវា​ភតិសន្យា​ហិរញ្ញវត្ថុ
២. កម្មវត្ថុ​នៃ​បណ្តឹង
៣. សូម​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​លើ​ផលិតផល-សេវាកម្ម ដែល​លោក​អ្នក​កំពុង​ជួប​បញ្ហា
៤. សូម​ពិពណ៌នា​ពី​បញ្ហា​ដែល​បាន​ជួប​ប្រទះ
ឯកសារភ្ជាប់ help  
សូម​បញ្ចូល​តែ​អក្សរ​ឬ​លេខ ដែល​មាន​ពណ៌ខៀវ

warningករណី​លោក​អ្នក​មិន​បាន​បំពេញ​ឈ្មោះ អាសយដ្ឋាន និង​លេខ​ទូរស័ព្ទ/អ៊ីម៉ែល​ឱ្យ​បាន​ច្បាស់​លាស់​ទេ បណ្តឹង​នេះ​ត្រូវ​បាន​ចាត់​ទុក​ជា​មោឃៈ ។

សំគាល់ ៖

ចុះបញ្ជីក្រោមលេខ: 00003077

អាសយដ្ឋាន:អគារ​លេខ៦១ មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស សង្កាត់​ស្រះចក ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ ។ មើលផែនទី
ប្រអប់សំបុត្រ:១១៤៩
ទូរស័ព្ទ:០២៣ ៩៩៨ ៧៧៧, ០២៣ ៤៣០ ៩៩៩
ទូរសារ:០២៣ ៤៣០ ៥៥៥
អ៊ីម៉ែល:acledabank@acledabank.com.kh
SWIFT Code:ACLBKHPP

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ១៧០ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ