navigate_nextទំនាក់ទំនងnavigate_nextទម្រង់បណ្តឹងត្អូញត្អែររបស់អតិថិជន
ទម្រង់បណ្តឹងត្អូញត្អែររបស់អតិថិជន
ប្រសិនបើលោកអ្នកមានតម្រូវការផ្សេងៗ មិនបានបំពេញតាមតម្រូវការរបស់លោកអ្នក សូមមេត្តាទាក់ទងយើងខ្ញុំ ៖
- ពាក្យបណ្តឹងត្អូញត្អែរ (បម្រើជូនចាប់ពីម៉ោង ៧:៣០ ដល់ម៉ោង ១៦:៣០ រៀងរាល់ថ្ងៃធ្វើការ)
- ទូរស័ព្ទ ៖ ០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
- អ៊ីម៉ែល ៖ cmc@acledabank.com.kh
- ការិយាល័យទំនាក់ទំនងអតិថិជន (បម្រើជូន២៤ម៉ោង)
- ទូរស័ព្ទ ៖ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
- អ៊ីម៉ែល ៖ inquiry@acledabank.com.kh
- ឬអញ្ជើញមកកាន់សាខារបស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត ដើម្បីឱ្យយើងខ្ញុំដោះស្រាយបញ្ហាជូនលោកអ្នក ។
- បំពេញព័ត៌មាននៅក្នុងទម្រង់បណ្តឹងត្អូញត្អែររបស់អតិថិជន ខាងក្រោម ។
យើងខ្ញុំរង់ចាំស្វាគមន៍ទទួល និងយកចិត្តទុកដាក់ដោះស្រាយបញ្ហាជូនលោកអ្នកគ្រប់ពេលវេលា ។
warningករណីលោកអ្នកមិនបានបំពេញឈ្មោះ អាសយដ្ឋាន និងលេខទូរស័ព្ទ/អ៊ីម៉ែលឱ្យបានច្បាស់លាស់ទេ បណ្តឹងនេះត្រូវបានចាត់ទុកជាមោឃៈ ។
សំគាល់ ៖
- បណ្តឹងមិនត្រូវលើសពី ៦០ថ្ងៃ បន្ទាប់ពីបានជ្រាបអំពីបញ្ហាដែលបានកើតឡើង ។
- បណ្តឹងផ្ទាល់មាត់របស់លោកអ្នកអាចត្រូវបានដោះស្រាយក្នុងអំឡុងពេល ២ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ ។ ក្នុងករណីបណ្តឹងផ្ទាល់មាត់របស់លោកអ្នក ដោះស្រាយមិនទាន់បាន សូមលោកអ្នកអញ្ជើញមកដាក់ពាក្យបណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ ឬតាមរយៈអ៊ីម៉ែល ។
- បណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ អាចដោះស្រាយក្នុងអំឡុងពេលមិនលើសពី ៣០ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ បន្ទាប់ពីថ្ងៃទទួលពាក្យបណ្តឹង ។ ករណីដោះស្រាយមិនទាន់បាន យើងខ្ញុំនឹងជូនដំណឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរទៅលោកអ្នក ដែលត្រូវការរយៈពេលប្រហាក់ប្រហែលគ្នាដើម្បីដោះស្រាយបន្ត ។
- យើងខ្ញុំនឹងជូនដំណឹងទៅលោកអ្នកជាលាយលក្ខណ៍អក្សរពីលទ្ធផលនៃដំណោះស្រាយ ។
- រាល់ព័ត៌មានរបស់លោកអ្នកត្រូវបានរក្សាអាថ៌កំបាំង ។