www.acledabank.com.kh

navigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextឌីជីថលnavigate_nextសេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត

សេវា​អេស៊ីលីដាអ៊ីនធើណែត 

ACLEDA Photo

អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ជា​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិជ្ជា​ទំនើប ផ្តល់​ជូន​លោកអ្នក​ក្នុង​ការ​ចាត់ចែង​សាច់ប្រាក់ និង​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​សេវា​ធនាគារ តាម​រយៈ​កុំព្យូទ័រ​ដែល​មាន​ភ្ជាប់​ប្រព័ន្ធ​អ៊ីនធើណែត បាន​តាម​តម្រូវការ នៅ​គ្រប់​ទីកន្លែង និង​គ្រប់​ពេល​វេលា ប្រកប​ដោយ​ភាពងាយស្រួល​និង​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ ។

អត្ថប្រយោជន៍

ប្រភេទ​ប្រាក់

ប្រភេទ​ប្រាក់​ដែល​ប្រើ​នៅ​ក្នុង​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ដូចគ្នានឹងប្រភេទប្រាក់គណនីរបស់អតិថិជន ដែលភ្ជាប់សេវានេះ។ ករណី​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់​ជា​ប្រភេទ​ប្រាក់​ផ្សេង​ពី​ប្រាក់​ដើម​របស់​គណនី នោះ​ប្រព័ន្ធ​នឹង​ប្តូរ​ប្រាក់​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ទៅ​តាម​អត្រា​ប្តូរ​ប្រាក់​ផ្លូវការ​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នៅ​ពេល​ទូទាត់​នោះ ។

ភាសា

នៅ​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត គ្រប់​ម៉ឺនុយ (Menu) មាន​ជា​ភាសា​ខ្មែរ អង់គ្លេស និង​ចិន ប៉ុន្តែ​ការ​បញ្ចូល​ព័ត៌មាន​ឬ​ទិន្នន័យ​អតិថិជន​ទៅ​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ ដូចជា ឈ្មោះ ថ្ងៃ​ខែ​ឆ្នាំ ចំនួន​ទឹក​ប្រាក់ តួលេខ​និង​ទិន្នន័យ​ផ្សេងៗ ត្រូវ​បញ្ចូល​ជា​ភាសា​អង់គ្លេស ។

លក្ខណ​សម្បត្តិ​អតិថិជន​ដែល​ប្រើ​ប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត

ប្រព័ន្ធ​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត សម្រាប់​ភ្ជាប់​គណនី​ក្រុមហ៊ុន ឬ​អង្គភាព

  • អ្នក​មាន​សិទ្ធិ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ត្រូវ​ចាត់​តាំង ឬ​ប្រគល់​សិទ្ធិ​ដល់​សមាជិក​គណនី ឱ្យ​មាន​មុខងារ​ជា​អ្នក​បញ្ចូល​ទិន្នន័យ (Maker/Inputter) និង​អ្នក​ត្រួត​ពិនិត្យ (Checker/Authorizer) ដើម្បី​ឱ្យ​ចុះ​ឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត
  • ត្រូវ​មាន​គណនី​ជា​មួយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា (គណនី​ចរន្ត គណនី​បញ្ញើ​សំចៃ ឬ​គណនី​បញ្ញើ​តាម​តម្រូវការ) និង​គាំទ្រ​ដោយ​ឯកសារ​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖
    • ឯកសារ​សម្គាល់​អត្តសញ្ញាណ​របស់​ម្ចាស់​គណនី​ដែល​ជា​អ្នក​បញ្ចូល​ទិន្នន័យ និង​អ្នក​ត្រួត​ពិនិត្យ
    • ឯកសារ​សម្គាល់​អត្តសញ្ញាណ​របស់​នាយក ភាគហ៊ុនិក ឬ​ដៃគូ
    • អនុស្សរណៈ និង​លក្ខន្តិកៈ វិញ្ញាបនបត្រ​ចុះ​បញ្ជី​ពាណិជ្ជកម្ម
    • លិខិត​អនុញ្ញាត​អាជីវកម្ម ឬ​ឱ្យ​ដំណើរការ​អង្គភាព
    • សេចក្តី​សម្រេច​របស់​ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ឬ​នាយក​គ្រប់គ្រង​លើ​ការ​បើក​គណនី
    • លិខិត​ផ្ទេរ​សិទ្ធិ​ដល់​បុគ្គល​ណា​ម្នាក់​ជា​តំណាង​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន/អាជីវកម្ម
  • អ្នក​បញ្ចូល​ទិន្នន័យ និង​អ្នក​ត្រួត​ពិនិត្យ ត្រូវ​មាន​កុំព្យូទ័រ​ផ្ទាល់​ខ្លួន (Laptop ឬ Desktop) ដែល​​មាន​ភ្ជាប់​ប្រព័ន្ធ​អ៊ីនធើណែត
  • អ្នក​បញ្ចូល​ទិន្នន័យ និង​អ្នក​ត្រួត​ពិនិត្យ ត្រូវ​មាន​ទូរស័ព្ទ​ដៃ និង​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ ព្រមទាំង​មាន​អាសយដ្ឋាន​អ៊ីម៉ែល (E-mail) ផ្ទាល់​ខ្លួន

សេវា​ធនាគារ​ដែល​អាច​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​តាម​រយៈ​ប្រព័ន្ធ​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត

សេវាគណនី

  • គណនីសង្ខេប
  • របាយការណ៍គណនី
  • បង្ខាំង-ដោះបង្ខាំងទឹកប្រាក់
  • ធ្វើឱ្យគណនីសកម្មឡើងវិញ

បញ្ញើ​មាន​កាល​កំណត់

  • ដាក់ប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់
  • បញ្ជីប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់

សេវាទូទាត់​វិក្កយបត្រ

  • ​ទូទាត់​វិក្កយបត្រ (ប៊ីល២៤, អគ្គិសនី, ហិរញ្ញវត្ថុ, ធានារ៉ាប់រង, អ៊ីនធើណែត, សាលារៀន, ទឹកស្អាត, សំរាម និងសំណល់រឹង, សេវាសាធារណៈ, អចលនទ្រព្យ, កសិកម្ម, ពាណិជ្ជកម្ម និងចែកចាយ ។ល។)
  • ទូទាត់វិក្កយបត្រ ដោយស្វ័យប្រវត្តិ
  • ទូទាត់វិក្កយបត្រ ជាកញ្ចប់

សេវា​មូលប្បទានបត្រ

  • ស្វែងរកព័ត៌មានមូលប្បទានបត្រ
  • ស្នើ​ទិញ​មូលប្បទានបត្រ
  • បញ្ឈប់​មូលប្បទានបត្រ

សេវាលិខិត​អះអាង​លើ​គណនី

  • ស្នើ​សុំ​លិខិត​អះអាង​លើ​គណនី និង​ព័ត៌មាន​អតិថិជន

ផ្ទេរ​ប្រាក់ក្នុងប្រទេស

  • ផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនីផ្ទាល់ខ្លួន
  • ផ្ទេរ​ប្រាក់​រវាងគណនីផ្សេង
  • ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ​អ្នកទទួល​គ្មាន​គណនី
  • ផ្ទេរ​ប្រាក់ឆ្លងធនាគារ
  • ផ្ទេរប្រាក់រវាងធនាគារផ្សេង ឬបាគងវ៉លឡេត
  • ផ្ទេរប្រាក់រវាងធនាគារផ្សេង តាមប្រព័ន្ធទូទាត់រហ័ស (Fast Payment)
  • ប្តូរព័ត៌មាន
  • គ្រប់គ្រងទម្រង់គំរូ
  • មោឃភាពសំណើផ្ទេរប្រាក់

ផ្ទេរ​ប្រាក់ក្រៅប្រទេស

  • ផ្ទេរ​ប្រាក់ រវាងធនាគារ​ផ្សេងនៅ​ក្រៅ​ប្រទេស
  • ប្តូរព័ត៌មាន
  • គ្រង់គ្រងទម្រង់គំរូ
  • មោឃភាពផ្ទេរប្រាក់

សេវា​ទូទាត់

  • សេវា​បើក​ប្រាក់​បៀវត្ស ទៅលេខគណនី-លេខទូរសព្ទ
  • ទូទាត់ជាកញ្ចប់ ទៅគណនីធនាគារ-គណនីវ៉លឡេត
  • ទូទាត់​ឱ្យ​អ្នក​ផ្គត់ផ្គង់ ទៅគណនីធនាគារ-គណនីវ៉លឡេត-គ្មានគណនី
  • បោះបង់សំណើបង់ប្រាក់

បញ្ចូលទឹកប្រាក់

បញ្ជា​អចិន្ត្រៃយ៍​ថេរ

  • បញ្ជា​អចិន្ត្រៃយ៍​ថេរ
  • មោឃភាពបញ្ជា​អចិន្ត្រៃយ៍​ថេរ

សេវា​ឥណទាន

  • សំណើសុំ​ឥណទាន
  • សង្ខេបឥណទាន
  • សំណើសុំបញ្ចប់ឥណទាន
  • ប្រវត្តិបញ្ចប់ឥណទាន

បង់ពន្ធ

  • ពន្ធទូទៅ
  • ពន្ធអចលនទ្រព្យ
  • ពន្ធលើមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន

សេវាកម្មផ្សេងៗ

  • ផ្ញើសារ (អ៊ីម៉ែល)
  • ស្នើសុំអត្រាប្តូរប្រាក់ពិសេស
  • របាយការណ៍ប្រតិបត្តិការ
  • អ្នកអភិបាលប្រព័ន្ធ
    • ម៉ាទ្រីសអនុម័តិរបស់ក្រុមហ៊ុន
    • អ្នកប្រើប្រាស់
    • ប្រូហ្វាលរបស់អ្នកប្រើប្រាស់
    • ការកំណត់តូកិនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់
    • ផ្ទៀងផ្ទាត់តូកិនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់

ដើម្បី​ចុះ​ឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត

ថ្លៃសេវា និងទំហំប្រតិបត្តិការ

contact_supportសម្រាប់​តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ និង​​ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ​ទៀត សូម​ទាក់ទង​ជាមួយ​នឹង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ ដែល​មាន​ទី​តាំង​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក​បំផុត ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើឥឡូវនេះ

ធនាគារពិតស្ថិតនៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក! មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ៤,២៨លាននាក់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។


CHAT
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ៧៧៨ ©២០២៥ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖