www.acledabank.com.kh

navigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextក្រុមហ៊ុនnavigate_nextសេវាហិរញ្ញវត្ថុអន្តរជាតិ

សេវាហិរញ្ញវត្ថុអន្តរជាតិ

គាំទ្រសហគ្រិនធ្វើពាណិជ្ជកម្មឆ្លងដែនជាសកល បានយ៉ាងឆាប់រហ័ស និងទទួលបានជោគជ័យ
គាំទ្រសហគ្រិនធ្វើពាណិជ្ជកម្មឆ្លងដែនជាសកល បានយ៉ាងឆាប់រហ័ស និងទទួលបានជោគជ័យ

សេវាហិរញ្ញវត្ថុអន្តរជាតិ សម្រាប់គាំទ្រដល់សហគ្រិន* អាចធ្វើពាណិជ្ជកម្មឆ្លងដែន (ទិញ-លក់ផលិតផលទំនិញ) តាមប្រព័ន្ធអនឡាញ បានយ៉ាងឆាប់រហ័ស រវាងប្រទេសកម្ពុជា-សិង្ហបុរី និងប្រទេសផ្សេងៗទៀត តាមប្រព័ន្ធ Proxtera ឬ Financial Transparency Corridor (FTC) / Universal Trusted Credentials (UTC)។

* សហគ្រិន ឬអ្នកតំណាងរបស់ក្រុមហ៊ុនស្របច្បាប់ មានដូចជា៖

អត្ថប្រយោជន៍

ផលិតផលទំនិញសម្រាប់ដាក់លក់

ACLEDA Photo

ក. ផលិតផលទំនិញខ្មែរ ដែលអាចដាក់លក់នៅក្នុងទីផ្សារអន្តរជាតិ តាមប្រព័ន្ធ Proxtera នេះ ជាប្រភេទទំនិញដែលមានលក្ខណៈស្របតាមស្តង់ដារជាតិ និងច្បាប់ នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា មានដូចជា៖

ខ. ផលិតផលទំនិញបរទេស ដែលដាក់លក់នៅក្នុងប្រព័ន្ធ Proxtera គឺជាប្រភេទទំនិញដែលមានលក្ខណៈស្របតាមស្តង់ដារ និងច្បាប់នៃប្រទេសនីមួយៗ។ សហគ្រាសខ្មែរ អាចបញ្ជាទិញទំនិញពីអ្នកផ្គត់ផ្គង់បរទេស តាមតម្រូវការ ដោយអាចចរចាដោយផ្ទាល់ ជាមួយអ្នកផ្គត់ផ្គង់នៃប្រទេសនោះ។

ការចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ

ACLEDA Photo

សូមទាក់ទងសាខាធនាគារ អេស៊ីលីដា ដែលនៅជិតលោកអ្នក ឬទាក់ទងទូរសព្ទលេខ៖ ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣, ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ (បម្រើ២៤/៧) ដើម្បីចុះឈ្មោះធ្វើពាណិជ្ជកម្មឆ្លងដែន ដោយអាចទិញឬលក់ផលិតផលទំនិញ តាមប្រព័ន្ធ Proxtera ដោយមិនគិតថ្លៃសេវា។ សូមមើល របៀបចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់

ការលក់ទំនិញ

ក. អតិថិជនត្រូវបង្កើតប៉ាន់គំរូផលិតផល (Product Catalogue) នៅក្នុងប្រព័ន្ធ Proxtera ដូចខាងក្រោម៖

ខ. អតិថិជនអាចលក់ផលិតផលទំនិញ ក្នុងប្រព័ន្ធ Proxtera ដូចជា៖ ចរចារជាមួយអ្នកទិញ, ទទួលសំណើទិញ, បង្កើតវិក្កយបត្រ (សូមមើល របៀបដាក់លក់ទំនិញ)។

ការទិញទំនិញ

អតិថិជនអាចទិញទំនិញពីក្រៅប្រទេស ក្នុងប្រព័ន្ធ Proxtera ដូចខាងក្រោម៖

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើឥឡូវនេះ

ធនាគារពិតស្ថិតនៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក! មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ៤,០៨លាននាក់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។


CHAT
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ១៥៧ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖