
ប្រសិនបើលោកអ្នកទទួលបានការស្នើសុំជាបន្ទាន់នូវព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន ដើម្បីចូលទៅកាន់គណនីធនាគារ ការស្នើសុំលេខអត្តសញ្ញាណ ឬក៏ដើម្បីបញ្ជាក់នូវព័ត៌មានគណនីធនាគាររបស់លោកអ្នក សូមកុំចុចទៅលើ Link ដែលទទួលបាន ឬធ្វើការឆ្លើយតប និងផ្ដល់នូវព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនជាដាច់ខាត។
សូមអានអត្ថបទ ស្តីពីចំណេះដឹងសុវត្ថិភាពផ្ទាល់ខ្លួន និងរបៀបក្នុងការជៀសវាង ព្រមទាំងបង្ការពីការឆបោក (Phishing Scams)៖ https://www.acledabank.com.kh/kh/khm/security_tip_phishing


ធនាគារ អេស៊ីលីដា សូមបដិសេធចំពោះការផ្សព្វផ្សាយនេះ និងប្រកាសមិនជាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងក្រុមហ៊ុន PAYEER ឬមានកិច្ចសហប្រតិបត្តិការលើការជួញដូររូបិយប័ណ្ណគ្រីបតូទាំងនេះឡើយ។
សូមអតិថិជន និងសាធារណជន មេត្តាប្រុងប្រយ័ត្នរាល់ប្រតិបត្តិការ និងសកម្មភាពទាំងអស់នេះ ចៀសវាងធ្លាក់ក្នុងការបោកបញ្ឆោតអូសទាញវិនិយោគ ឬជួញដូរឧបករណ៍ហិរញ្ញវត្ថុនេះ ដែលមិនមានសុវត្ថិភាព និងអាចនាំឱ្យមានការខាតបង់។

សេចក្តីជូនដំណឹង
ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី សូមគោរពជម្រាបជូនដំណឹងដល់អតិថិជន និងសាធារណជនទាំងអស់ មេត្តាទទួលជ្រាបថា ធនាគារ អេស៊ីលីដា បម្រើសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុជូនអតិថិជន និងសាធារណជន តាមរយៈ អេស៊ីលីដាម៉ូបាល ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម និងតាមបញ្ជរការិយាល័យធនាគារ តែប៉ុណ្ណោះ។
ធនាគារមិនមានសេវា ឬផ្តល់ការអនុញតឲ្យទទួលប្រាក់បញ្ញើ ឬទទួលប្រាក់សំណងឥណទាន តាមរយៈភ្នាក់ងារឥណទាន ឬបុគ្គលិកណាម្នាក់នោះទេ។ សូមអតិថិជន និងសាធារណជន មេត្តាប្រុងប្រយ័ត្ន ជៀសវាងចាញ់បោកជនខិលខូចមួយចំនួន និងផ្តល់ដំណឹងទៅអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងករណីចាំបាច់។
សូមមេត្តាចូលរួមប្រើប្រាស់សេវាស្វ័យប្រតិបត្តិការ ឌីជីថល ២៤ម៉ោង/៧ថ្ងៃ ដើម្បីសុវត្ថិភាព។ ប្រសិនបើអតិថិជន និងសាធារណជនមានចម្ងល់ ឬសំណូមពរផ្សេងៗ សូមទាក់ទងមកការិយាល័យទំនាក់ទំនងអតិថិជន (បម្រើ២៤ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃ និង៧ថ្ងៃក្នុងមួយសប្តាហ៍) តាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ 023 99 4444 ឬ 015 999 233៕ សូមអរគុណ!


