ទំនាក់ទំនង
-
ទំនាក់ទំនងលក់
មធ្យោបាយសម្រាប់ទំនាក់ទំនងភ្នាក់ងារប្រឹក្សាលក់ និងរក្សាអតិថិជន ហើយនិងផ្នែកសាជីវកម្មអន្តរជាតិ នៅការិយាល័យកណ្ដាល ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី។
-
បណ្តាញប្រតិបត្តិការ
ធនាគារអេស៊ីលីដាមានបណ្ដាញប្រតិបត្តិការយ៉ាងធំទូលាយគ្របដណ្ដប់ទូទាំងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា។ សម្រាប់អាសយដ្ឋានទំនាក់ទំនងរបស់ធនាគារអេស៊ីលីដាក្នុងខេត្ត-រាជធានីនីមួយៗ សូមចុចទីនេះ។
-
សេវាកម្មធនាគារស្វ័យប្រវត្តិ
ធ្វើប្រតិបត្តិការសេវាធនាគារដោយខ្លួនឯង គ្រប់ពេលវេលា ដូចជា៖ ដកប្រាក់, ដាក់ប្រាក់បញ្ញើ, ដាក់ប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់, បើកគណនីធនាគារ, និងបោះពុម្ពប័ណ្ណអេធីអឹម បានភ្លាមៗយ៉ាងងាយស្រួល។
-
បណ្តាញម៉ាស៊ីនអេធីអឹម
នៅទីនេះ លោកអ្នកអាចស្វែងរកអាសយដ្ឋានទីតាំងម៉ាស៊ីនដក-ដាក់ប្រាក់ស្វ័យប្រវត្តិ (អេធីអឹម) របស់ធនាគារអេស៊ីលីដា នៅទូទាំងប្រទេស។
-
បណ្តាញម៉ាស៊ីនដាក់ប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់
ម៉ាស៊ីនដាក់ប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់ ជាសេវាកម្មធនាគារស្វ័យប្រវត្តិ របស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បង្កើតឡើងដើម្បីផ្តល់ភាពងាយស្រួលជូនអតិថិជនបម្រើសេវាកម្មដាក់ប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់ បានដោយខ្លួនឯង គ្រប់ពេលវេលា។
-
បណ្តាញម៉ាស៊ីនបើកគណនី
អតិថិជនអាចបើកគណនី និងបោះពុម្ពប័ណ្ណអេធីអឹម ដោយខ្លួនឯង ជាមួយម៉ាស៊ីនបើកគណនី (វីធីអឹម) បានគ្រប់ពេលវេលា និងឆាប់រហ័ស នៅតាម សេវាកម្មធនាគារស្វ័យប្រវត្តិ របស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា។
-
បណ្តាញម៉ាស៊ីនឆូតកាត
នៅទីនេះ លោកអ្នកអាចស្វែងរកអាស័យដ្ឋានទីតាំងរបស់ម៉ាស៊ីនឆូតកាតអេស៊ីលីដា ដែលបានបំពាក់នៅតាមផ្សារទំនើប ហាងលក់ទំនិញ ហាងលក់សំលៀកបំពាក់ ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ សាកលវិទ្យាល័យ សណ្ឋាគារ ស្ថានីយ៍ប្រេងឥន្ធនៈ មន្ទីរពេទ្យ និងកន្លែងជាច្រើនទៀត។
-
ដៃគូពាណិជ្ជករអេស៊ីលីដា
នៅក្នុងទំព័រនេះ បង្ហាញពីតារាងពាណិជ្ជករអេស៊ីលីដាម៉ូបាល ដែលលោកអ្នកអាចធ្វើប្រតិបត្តិការទូទាត់ផ្សេងៗតាមរយៈ QR/KHQR Code។
-
ផែនទីសាខា និងអេធីអឹម
ធនាគារអេស៊ីលីដា មានបណ្តាញសាខា និងអេធីអឹម ធំទូលាយជាងគេនៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា និងបានពង្រីកតំបន់ប្រតិបត្តិការទៅកាន់ប្រទេសឡាវ និងមីយ៉ាន់ម៉ា ប៉ុន្តែដើម្បីជាជំនួយមួយកម្រិតទៀតដល់លោកអ្នកក្នុងការស្វែងរកសាខា ឬទីតាំងអេធីអឹមដែលនៅជិតបំផុត យើងខ្ញុំបានដៅទីតាំងទាំងនោះនៅលើផែនទី Google ដែលងាយស្រួលស្វែងរកផ្លូវ។
-
សំណួរអតិថិជន
នៅក្នុងទំព័រនេះ យើងខ្ញុំមានក្តីសោមនស្សសូមបង្ហាញជូនលោកអ្នកនូវចម្លើយចំពោះសំណួរទាំងឡាយដែលអតិថិជនបានសួរជាញឹកញាប់។
-
ម៉ោងបម្រើអតិថិជន
ធនាគារអេស៊ីលីដាបើកបម្រើជូនលោកអ្នក ចាប់ពីថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃសុក្រ សម្រាប់គ្រប់សេវាកម្មធនាគារគ្រប់ប្រភេទ...
-
បណ្តឹងត្អូញត្អែររបស់អតិថិជន
ប្រសិនបើលោកអ្នកមានតម្រូវការផ្សេងៗ មិនបានបំពេញតាមតម្រូវការរបស់លោកអ្នក សូមមេត្តាទាក់ទងយើងខ្ញុំ... យើងខ្ញុំរង់ចាំស្វាគមន៍ទទួល និងយកចិត្តទុកដាក់ដោះស្រាយបញ្ហាជូនលោកអ្នកគ្រប់ពេលវេលា។
-
ការិយាល័យទំនាក់ទំនងអតិថិជន
អេស៊ីលីដាជាធនាគារដំបូងគេនៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជាដែលមានក្រុមជំនាញធ្វើការបីវេណបន្តគ្នា គឺ ២៤ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃ និង៧ថ្ងៃក្នុងមួយសប្ដាហ៍ រាប់បញ្ចូលទាំងថ្ងៃឈប់សម្រាក ដើម្បីរង់ចាំបម្រើអតិថិជនទាំងក្នុងស្រុកនិងជុំវិញពិភពលោក ជាមួយនឹងព័ត៌មានប្រកបដោយទំនុកចិត្តខ្ពស់ដែលពួកគាត់ចង់ដឹង ឬទទួលការផ្ដល់យោបល់ផ្សេងៗចំពោះផលិតផលនិងសេវាហិរញ្ញវត្ថុនានារបស់ធនាគារអេស៊ីលីដា។
-
កូដប្រតិបត្តិការ
តារាងលេខកូដប្រើនៅក្នុងវិក្កយបត្រអេធីអឹមរបស់ធនាគារអេស៊ីលីដា និងសៀវភៅបញ្ញើសំចៃ។
-
កម្រងសំណួរការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនចំពោះការប្រើប្រាស់សេវាធនាគារ
ដើម្បីបង្កើនគុណភាពបម្រើសេវាកម្មរបស់យើងខ្ញុំ សូមលោកអ្នកមេត្តាចំណាយពេលប្រហែល ១០នាទី ដើម្បីផ្តល់នូវចម្លើយ និងសំណូមពរផ្សេងៗ។ ចម្លើយរបស់លោកអ្នកនឹងរក្សាការសម្ងាត់។
-
បុត្រសម្ព័ន្ធរបស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី មានក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធចំនួន ៤ គឺ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ឡាវ, អេស៊ីលីដា អ៊ឹមអេហ្វអាយ មីយ៉ាន់ម៉ា, ក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ អេស៊ីលីដា ម.ក, និង សាកលវិទ្យាល័យ ពាណិជ្ជសាស្ត្រ អេស៊ីលីដា។
-
ស្ថាប័នដៃគូ និងសមាជិក
ធនាគារអេស៊ីលីដា បានចាប់ដៃគូជាមួយ និងជាសមាជិករបស់ស្ថាប័នមានកិត្យានុភាពជាច្រើន ដែលនេះបង្ហាញពីការចូលរួមយ៉ាងសកម្មរបស់យើងនៅក្នុងសហគមន៍ពាណិជ្ជកម្ម។