www.acledabank.com.kh

navigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextឌីជីថលnavigate_nextអេស៊ីលីដាទាន់ចិត្តផេ

​អេស៊ីលីដាទាន់ចិត្តផេ

ACLEDA Photo

អេស៊ីលីដាទាន់ចិត្តផេ គឺជាថ្នាលឌីជីថលមានមុខងារច្រើន សម្រាប់ដៃគូអាជីវករអាចគ្រប់គ្រងអាជីវកម្មរបស់ខ្លួន បានយ៉ាងងាយស្រួល និងមានប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់ ដូចខាងក្រោម៖

  1. មធ្យោបាយទូទាត់
    • ទូទាត់តាម KHQR code
    • ទូទាត់តាមម៉ាស៊ីន POS (ប័ណ្ណ, ស្កេន&ទាញយក KHQR/QR, បោះពុម្ពវិក្កយបត្រ, បោះពុម្ព និងពិនិត្យរបាយការណ៍...)
    • ទូទាត់តាមអនឡាញ
      • កាត់ប្រាក់ពីគណនីធនាគារ គណនីវ៉លឡេត និងប័ណ្ណអេស៊ីលីដា
      • កាត់ប្រាក់ពីប័ណ្ណឥណពន្ធ-ឥណទានអន្តរជាតិ ទាំងក្នុងនិងក្រៅប្រទេស
    • ទូទាត់តាមតំណភ្ជាប់ផ្ទាល់ (API/Dual Screen)
    • អេស៊ីលីដាផេ (Deeplink)
    • ទូទាត់តាមការផ្ញើតំណភ្ជាប់
    • WeChat QR code
    • ទូទាត់តាម QR ឆ្លងដែន ពីប្រទេសថៃ និងវៀតណាម
    • Host to host (H2H)
    • ជម្រើសទូទាត់ផ្សេងៗទៀត
  2. ពិនិត្យប្រភេទប័ណ្ណដែលអាជីវករអាចទទួលទូទាត់បាន
  3. ពិនិត្យ និងទាញយករបាយការណ៍អាជីវកម្ម
  4. ស្នើសុំចុះឈ្មោះអាជីវករដោយខ្លួនឯង
  5. មុខងារពិនិត្យឯកសារ និងសន្ធានកម្មប្រព័ន្ធ (Integration) ដូចជា៖ API Spec, Plugins, Sandbox, Demo Payment Flow, Create Merchant (Testing), Portal Report...
  6. ពិនិត្យមើលព័ត៌មាន និងសកម្មភាពដទៃទៀត

តំណភ្ជាប់

អាជីវករ និងអតិថិជនទូទៅ អាចចូលប្រើប្រាស់ ឬដំណើរការថ្នាលទាន់ចិត្តផេ តាមតំណភ្ជាប់ផ្លូវការរបស់ធនាគារ៖ https://toanchetpay.acledabank.com.kh/toanchetpay

លក្ខខណ្ឌ និងមុខងារប្រើប្រាស់ជាសាធារណៈ

អតិថិជនទូទៅ អាចចូលថ្នាលទាន់ចិត្តផេវេបសាយ បានតាមតម្រូវការ ដោយមិនតម្រូវឱ្យចុះឈ្មោះឡើយ និងអាចធ្វើប្រតិបត្តិការផ្សេងៗ ដោយខ្លួនឯងដូចជា៖

ថ្នាលរបាយការណ៍ទាន់ចិត្តផេ

តំណភ្ជាប់ផ្លូវការ ថ្នាលរបាយការណ៍ទាន់ចិត្តផេ៖ https://epaymentportal.acledabank.com.kh/acledaMerchant

អាជីវករធ្វើការចុះបញ្ជី ពិនិត្យព័ត៌មានប្រតិបត្តិការហិរញ្ញវត្ថុសង្ខេប និងពិនិត្យព័ត៌មានលម្អិតនៃសេវាទូទាត់តាម KHQR, ម៉ាស៊ីន POS, ទូទាត់អនឡាញ និងតំណភ្ជាប់ទូទាត់ ដូចខាងក្រោម៖

contact_supportសម្រាប់​តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ និង​​ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ​ទៀត សូម​ទាក់ទង​ជាមួយ​នឹង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ ដែល​មាន​ទីតាំង​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក​បំផុត ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើឥឡូវនេះarrow_forward

ធនាគារពិតស្ថិតនៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក! មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ៥,១១លាននាក់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។

សួស្តី! តើមានអ្វីខ្ញុំអាចជួយអ្នកបាន?
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ១.៦៨៦ ©២០២៥ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖