www.acledabank.com.kh

navigate_nextព័ត៌មានnavigate_nextព័ត៌មាន​ថ្មីៗnavigate_nextបុគ្គលិក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ មក​ចូល​រួម​វគ្គ​ហ្វឹកហ្វឺន​នៅ​កម្ពុជា

បុគ្គលិក​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ឡាវ មក​ចូល​រួម​វគ្គ​ហ្វឹកហ្វឺន​នៅ​កម្ពុជា

ថ្ងៃ​ទី​១៧ ខែ​មីនា ឆ្នាំ​២០០៨

ការ​មក​ដល់​របស់​អ្នក​គ្រប់គ្រង និង​បុគ្គលិក​ឡាវ​នៅ​ព្រលានយន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ
ការ​មក​ដល់​របស់​អ្នក​គ្រប់គ្រង និង​បុគ្គលិក​ឡាវ​នៅ​ព្រលានយន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ

កាល​ពី​ថ្ងៃ​ទី​១៦ ខែ​មីនា ឆ្នាំ​២០០៨ នៅ​ព្រលាន​យន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ គណៈប្រតិភូ​មួយ​ក្រុម ដែល​រួមមាន​អ្នក​គ្រប់គ្រង និង​បុគ្គលិក​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ បាន​មក​ដល់​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា ដើម្បី​ចូលរួម​វគ្គ​ហ្វឹកហ្វឺន ដែល​នឹង​ប្រព្រឹត្តិ​ទៅ​នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​នៅ​កម្ពុជា ។

លោក វ៉ាន់ សារឿន អគ្គនាយក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា មុន​ពេល​បើក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​នៅ​ប្រទេស​ឡាវ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ដែល​មាន​ការិយាល័យ​កណ្តាល​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា បាន​ចុះ​ធ្វើ​ការសិក្សា​នៅ​ប្រទេស​ឡាវ​តាំង​ពី​ឆ្នាំ​២០០៦​មក​ម្ល៉េះ និង​បាន​ទទួល​ច្បាប់​អនុញ្ញាត​ពី​រដ្ឋាភិបាល​ឡាវ​នៅ​ឆ្នាំ​២០០៧​កន្លង​មក​នេះ ។ បច្ចុប្បន្ន​បុគ្គលិក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ ចំនួន​៥៤​នាក់ ត្រូវ​បាន​ជ្រើស​រើស និង​ធ្វើ​ការ​បណ្តុះ​បណ្តាល​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​ឡាវ​ផ្នែក​ទ្រឹស្តី​រួច​ហើយ ។ ឥឡូវ​នេះ​យើង​បាន​បញ្ជូន​ពួក​គេឱ្យ​មក​ទទួល​យក​បទពិសោធន៍​ជាក់ស្តែង​នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ដើម្បី​ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​ចាប់​ផ្តើម​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​បន្ទាប់​ពី​បើក​សម្ពោធ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ នៅ​ចុង​ខែ​ឧសភា​នេះ ។

នៅ​ក្នុង​ចំណោម​បុគ្គលិក​ទាំង​៥៤​នាក់ មាន​ភ្នាក់ងារ​ឥណទាន​១៦នាក់ បេឡាធិការ​១១នាក់ គណនេយ្យករ​១១នាក់ ផ្នែក​ទីផ្សារ​៨នាក់ រដ្ឋបាល​៥នាក់ ផ្នែក​ធនធាន​មនុស្ស​២នាក់ និង​សវនករ​ផ្ទៃ​ក្នុង​១នាក់ ។ មុន​នឹង​ចូល​បម្រើ​ការងារ​តាម​មុខងារ​តួនាទី​របស់​ខ្លួន​នីមួយៗ បុគ្គលិក​ទាំង​អស់​ត្រូវ​បាន​ឆ្លង​កាត់​នូវ​ការហ្វឹក​ហ្វឺន​ទាំង​ទ្រឹស្តី និង​ការអនុវត្ត​ជាក់​ស្តែង ដើម្បី​ធានា​បាន​ថា ពួក​គេ​ជា​បុគ្គលិក​ដែល​មាន​វិជ្ជាជីវៈ​ច្បាស់​លាស់ ប្រកប​ដោយ​សមត្ថភាព​គ្រប់គ្រាន់ ដើម្បី​ផ្តល់​នូវ​សេវាកម្ម​ដែល​មាន​គុណភាព​ខ្ពស់​បំផុត​ជូន​ដល់​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន ដែល​ស្រប​តាម​ទស្សនៈ និង បេសកកម្ម​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ។

លោក អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ជួប​សំណេះ​សំណាល​ជា​មួយ​បុគ្គលិក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ
លោក អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ជួប​សំណេះ​សំណាល​ជា​មួយ​បុគ្គលិក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ

លោក ថោង ចាន់តារា នាយក​មជ្ឈមណ្ឌល​ហ្វឹកហ្វឺន បាន​ថ្លែង​ថា ចំពោះ​វគ្គ​ហ្វឹកហ្វឺន​នេះចែក​ចេញ​ជា​ពីរ​ដំណាក់កាល គឺ​ការរៀន​ទ្រឹស្តី ដែល​មាន​រយៈពេល​១៥ថ្ងៃ និង​ការអនុវត្ត​ការងារ​ជាក់ស្តែង​មាន​រយៈពេល​៣៥ថ្ងៃ នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា ។ ក្រោយ​ពី​បញ្ចប់​វគ្គ​ហ្វឹកហ្វឺន គណៈប្រតិភូ​នេះនឹង​ធ្វើ​មាតុភូមិនិវត្តន៍​ទៅ​កាន់​សាធារណរដ្ឋ​ប្រជាធិបតេយ្យ​ប្រជាមានិត​ឡាវ​វិញ នៅ​ថ្ងៃ​ទី១១ ខែ​ឧសភា ឆ្នាំ​២០០៨ ដើម្បី​ត្រៀម​ខ្លួន​សម្រាប់​ការ​សម្ពោធ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ ជា​ផ្លូវការ​ក្នុង​ខែ​ឧសភា ឆ្នាំ​២០០៨ ខាង​មុខ​​នេះ ។

កញ្ញា វណ្ណ វីឡៃ ជា​បុគ្គលិក​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឡាវ ដែល​បាន​មក​ចូល​រួមវគ្គ​ហ្វឹកហ្វឺន​នេះ បាន​សម្តែង​នូវ​ការរីករាយ និង​បាន​សម្រេចចិត្ត​យ៉ាង​ត្រឹមត្រូវ​តាម​សមត្ថភាព​ដែល​កញ្ញា​មាន ថា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ជា​ធនាគារ​ឈានមុខ​នៅ​កម្ពុជា ហើយ​កញ្ញា​ក៏​សង្ឃឹម​យ៉ាង​មុតមាំ​ដែរ​ថា ធនាគារ​នេះ​នឹង​ឈានមុខ​គេ​នៅ​ប្រទេស​ឡាវ​នា​ពេល​អនាគត​ផង​ដែរ ។ កញ្ញា​នឹង​ខិតខំ​សិក្សា​ដក​ពិសោធន៍​ការងារ​ល្អៗ​ពី​កម្ពុជា​ទៅ​បម្រើ​អតិថិជន​នៅ​ឡាវឱ្យ​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ដូច​នៅ​កម្ពុជា​ដែរ ។

លោក អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា បាន​ថ្លែង​ទៅ​កាន់​ភ្នាក់ងារ​សារព័ត៌មាន​ក្នុង​ស្រុក​មួយ​កាល​ពី​ពេល​ថ្មីៗ​នេះ​ថា នេះ​គឺ​ជា​មោទនភាព​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា​ដែល​យើង​បាន​ពង្រីក​បណ្តាញ​ប្រតិបត្តិការ​ទៅ​កាន់​ប្រទេស​ឡាវ ដោយ​បង្កើត​សាខា​ចំនួន​៣ ។ យើង​បាន​ពង្រីក​បណ្តាញ​ប្រតិបត្តិការ​ទៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​នេះ គឺ​ដោយ​សារ​យើង​បាន​ទទួល​ជោគជ័យ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​រួច​ហើយ ។ ស្ថានភាព​សេដ្ឋកិច្ច និង​វប្បធម៌​របស់​ប្រទេស​ឡាវ គឺ​ស្រដៀង​គ្នា​នឹង​ប្រទេស​កម្ពុជា​ដែរ ។ នៅ​ពេល​យើង​សិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​ទៅ ប្រជាជន​នៅ​ទី​នោះ​បាន​និយាយ​ថា ពួក​គាត់​ត្រូវ​ការ​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ ដូចនេះ​យើង​នឹង​ប្រើប្រាស់​វិធីសាស្ត្រ និង​គំរូ​ពាណិជ្ជកម្ម​ដែល​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​រួច​ហើយ​របស់​យើង នៅ​ទី​នោះ​ដែរ ។

គួរ​បញ្ជាក់​ថា ធនាគារ​អេស៊ីលីដា គឺ​ជា​ធនាគារ​ដែល​មាន​បណ្តាញ​ប្រតិបត្តិការ​ធំ​ជាង​គេ ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា មាន​ការិយាល័យ​សាខា​របស់​ខ្លួន​ចំនួន ២០៤​ការិយាល័យ នៅ​គ្រប់​ខេត្ត-​រាជធានី ដែល​មាន​បុគ្គលិក​ចំនួន ៤.៨៨៨នាក់ (គិត​ត្រឹម​ថ្ងៃទី​២៩ ខែ​ឧសភា ឆ្នាំ​២០០៨) ហើយ​ដែល​កំពុង​តែ​ពង្រីក​ប្រតិបត្តិការ​របស់​ខ្លួន​ទៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​ទៀត​ផង ។ ផ្នែក​មួយ​ដែល​ជំរុញ​ធ្វើឱ្យ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា មាន​ការរីក​ចម្រើន​យ៉ាង​ដូច្នេះ ដោយ​សារ​ធនាគារ​មាន​ធនធាន​មនុស្ស​ល្អៗ ដែល​មាន​សមត្ថភាព​ខ្ពស់​ប្រកប​ដោយ​វិជ្ជាជីវៈ​ច្បាស់​លាស់ និង​សីលធម៌​ល្អ ដែល​ធ្វើឱ្យ​អតិថិជន​ពេញ​ចិត្ត និង​ជឿជាក់​កក់​ក្តៅ ។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh


CHAT
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ៩១ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖