www.acledabank.com.kh

navigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextក្រុមហ៊ុនnavigate_nextសេវា​ឥណទានnavigate_nextឥណទាន​វិបារូបរ៍

ឥណទាន​វិបារូបរ៍ 

ACLEDA Photo
មិនមានទ្រព្យធានា ឬទ្រព្យធានា​មិន​គ្រប់គ្រាន់​លែង​ជា​បញ្ហា​ទៀត​ហើយ សម្រាប់​ប្រាក់​កម្ចី​ដើម្បី​ស្តារ​អាជីវកម្ម។ ព័ត៌មាន​លម្អិត សូម​ទំនាក់ទំនង​ទូរស័ព្ទលេខ៖ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣

តែងតែ​ធ្វើឱ្យ​មុខ​ជំនួញ​របស់​លោក-អ្នក​ដំណើរ​ការ​ជា​និច្ច!

ទោះ​ជា​អ្នក​ជំនួញ​ខ្លះ​ត្រូវ​ការ​សម្រាក​នៅ​ចុង​សប្តាហ៍​ក៏​ដោយ ក៏​អាជីវកម្ម​របស់​គាត់​មិន​ឈប់​សម្រាក​ទេ ។ នៅ​ពេល​មាន​បញ្ហា​ត្រូវ​ការ​ទុន​ជា​បន្ទាន់ យើង​ខ្ញុំ​មាន​ដំណោះស្រាយ​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក​ដំណើរ​ការ​ជា​និរន្តរ៍ ។

ឥណទាន​វិបារូបរ៍​ពិត​ជា​មាន​សារៈប្រយោជន៍​ចំពោះ​ហេតុការណ៍​ដែល​មិន​អាច​ទាយ​ទុក​ជា​មុន ឬ​ហេតុការណ៍​បន្ទាន់​ណា​មួយ ។ សេវា​នេះ​ត្រូវ​បាន​រៀប​ចំឡើង​ជា​ពិសេស ដើម្បី​បំពេញ​តម្រូវ​ការ​ប្រតិបត្តិការ​ជំនួញ និង​ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរ​បំផុត​នូវ​លំហូរ​សាច់​ប្រាក់​របស់​លោក​អ្នក ។

ការផ្តល់ជូនពិសេស សម្រាប់ដៃគូអាជីវករ របស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ទាំងអស់ ដោយទទួលបានប្រាក់កម្ចីនេះយ៉ាងឆាប់រហ័ស និងមិនត្រូវការទ្រព្យធានា។ សូមទាក់ទងសាខាធនាគារ អេស៊ីលីដា ឥឡូវនេះ ឬទូរសព្ទលេខ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣ (បម្រើ 24ម៉ោង)។

រយៈពេល​ខ្ចី ទំហំ​ឥណទាន និង​អត្រាការ​ប្រាក់

  • រយៈ​ពេល​ខ្ចី​​អតិបរមា ១២ខែ
  • ឥណទាន​ដែល​មាន​ទំហំ ចាប់ពី ២០.០០០.០០០ រៀល
  • អត្រា​ការប្រាក់ (ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ)
    • អតិថិជនទូទៅ៖ ចាប់ពី ៩,២៥%
    • ដៃគូពាណិជ្ជករ៖ ចាប់ពី ៩,០០%

លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ

contact_supportសម្រាប់​តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ និង​​ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ​ទៀត សូម​ទាក់ទង​មក​សាខា​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ដែល​មាន​ទីតាំង​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក​បំផុត ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើឥឡូវនេះ

ធនាគារពិតស្ថិតនៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក! មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ៤,១៩លាននាក់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។


CHAT
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ៤៣៤ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖