www.acledabank.com.kh

navigate_nextព័ត៌មានnavigate_nextព័ត៌មាន​ថ្មីៗnavigate_nextធនាគារ​អេស៊ីលីដា​ចុះ​កិច្ច​ព្រមព្រៀង​ជា​មួយ​ក្រុមហ៊ុន Microsoft សម្រាប់​ការ​គ្រប់គ្រង​ផ្នែក​ប្រព័ន្ធ IT ដើម្បី​បង្កើន​ផលិតភាព​ការងារ

ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​ចុះ​កិច្ច​ព្រមព្រៀង​ជា​មួយ​ក្រុមហ៊ុន Microsoft សម្រាប់​ការ​គ្រប់គ្រង​ផ្នែក​ប្រព័ន្ធ IT ដើម្បី​បង្កើន​ផលិតភាព​ការងារ

ថ្ងៃ​ទី១៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ​២០១៥

ACLEDA Photo

នា​ថ្ងៃទី១៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៥ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ជា​ធនាគារ​ពាណិជ្ជ​ធំ​ជាង​គេ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា បាន​ចុះ​កិច្ច​ព្រម​ព្រៀង​ជា​មួយ​ក្រុមហ៊ុន Microsoft ដើម្បី​គ្រប់​គ្រង​លើការ​ចំណាយ​ឱ្យមាន​ប្រសិទ្ធភាព​ខ្ពស់ ការបង្កើន​ផលិតភាព​ទាន់សម័យ ទប់ស្កាត់​ហានិភ័យ​លើបញ្ហា​សន្តិសុខ​ព័ត៌មានវិទ្យា ព្រម​ទាំង​ផ្តល់​ភាពងាយ​ស្រួល​ដល់​អតិថិជន​បន្ថែម​ទៀត ។

ដោយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​មានការលូតលាស់​យ៉ាង​ឆាប់​រហ័ស ភាព​ចាំ​បាច់​ក្នុង​ការ​សម្រួល​ដល់បុគ្គលិក ដែល​មិនប្រើប្រាស់​ភាសា​អង់គ្លេស​ជា​ភាសា​កំណើត ឬ​ភាសា​ទីពីរ ចាំបាច់​តម្រូវឱ្យ​មានកម្មវិធី​កុំព្យូទ័រ (Software) សម្រាប់​ប្រើ​ភាសា​ក្នុង​ស្រុក ហើយ​ការពង្រីក​ខ្លួន​យ៉ាងលឿន​នៃ​ប្រតិបត្ដិការ​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឱ្យ​មានការ​ប្រើប្រាស់​កម្មវិធី​ជំនាន់​ផ្សេងៗ​គ្នា​ជា​ច្រើន​ដែល​មិនស៊ី​ចង្វាក់​គ្នា និង​ធ្វើ​ឱ្យ​រាំង​ស្ទះ​ដល់​ផលិតភាព​ការងារ​បន្ថែម​ទៀត ។

ដើម្បី​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​នេះ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​បាន​ប្រើប្រាស់​កម្មវិធី Microsoft Office ដែល​ខ្លួន​បាន​ហៅថា ឧបករណ៍​បេសកកម្ម​សំខាន់​មួយ​សម្រាប់​ឱ្យ​បុគ្គលិក​ប្រើប្រាស់​ដើម្បី​បង្កើន​ផលិតភាព​ការងារ ។ ការសម្រួល​កម្មវិធី​ជាភាសា​ក្នុង​ស្រុក គឺជា​ផ្នែក​មួយ​​ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​ការប្រើប្រាស់ ហើយ​កម្មវិធី Microsoft Office ដែល​ជា​ផលិតផល​ល្បី និង​ពេញ​និយម​មួយ គឺជា​ដំណោះស្រាយ​ដ៏ល្អ ។ ទោះជា​យ៉ាងណាក៏ដោយ ផ្អែក​លើ​សន្ទុះ​នៃការ​លូតលាស់​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ការដែលត្រូវ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នកម្ម​អាជ្ញាប័ណ្ណ​គ្រប់ពេល គឺ​ត្រូវ​ចំណាយ​ខ្ពស់ ។

តាមរយៈ​ការសហការ​ជាដៃគូ​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន Microsoft និង​ក្រុមហ៊ុន Softline (Cambodia) Co., Ltd ធនាគារ​អេស៊ីលីដា បាន​ពិចារណា​នូវ​ជម្រើស​មួយ​ចំនួន​ក្នុងការ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នកម្ម​អាជ្ញាប័ណ្ណ របស់ខ្លួន​ស្របតាម​ចំនួន​ដែលខ្លួន​ត្រូវការ ។ រវាង​ការ​ជាវ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​ឥត​ដែន​កំណត់ និង​ការជាវ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​ទៅតាម​ដំណាក់កាល ធនាគារ​បាន​សម្រេច​ជ្រើស​រើសយក​ការជាវ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​សហគ្រាស ដែលមាន​សក្តានុពល​ផ្ដល់នូវ​គុណតម្លៃ​កាន់តែច្រើន​ក្នុងរយៈពេល​វែង ។

ការជាវ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​សហគ្រាស​នេះ​នឹង​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​និយោជិត​ជាង ១១.០០០ នាក់​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​អាច​ប្រើប្រាស់​កម្មវិធី​ដែល​ស៊ីសង្វាក់​គ្នា អាច​ពន្លឿន​ដល់ការ​ផ្ទេរព័ត៌មាន និង​ឯកសារ​នៅក្នុង​ធនាគារ​ទាំងមូល ។ ការគ្រប់គ្រង​ដោយប្រព័ន្ធ IT ជាមួយ​នឹង​គម្រោង​ចំណាយ​ដែល​អាច​ព្យាករណ៍​បាន​លើការ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នកម្ម​អាជ្ញាប័ណ្ណ គឺ​​ផ្ដល់​លទ្ធភាព​ដល់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា អាច​វិនិយោគ​ធនធាន​ជាច្រើន​ផ្សេងទៀត ទៅលើ​សកម្មភាព​សំខាន់ៗ​ក្នុងការ​បង្កើត​ប្រាក់ចំណូល ។

លោក ម៉ាច​ ធែរី នាយក​ប្រតិបត្តិ​បច្ចេកវិជ្ជា​ព័ត៌មាន​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា បាន​ថ្លែងថា ៖ ភាព​អាចព្យាករណ៍​បាន​នៃការ​ចំណាយ​លើការ​ជាវ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​បែប​កិច្ច​ព្រម​ព្រៀង​សហគ្រាស​ប្រចាំ​ឆ្នាំ គឺ​ប្រសើរជាង​ការទូទាត់​ជាមុន ដែល​ផ្ដល់លទ្ធភាព​ឱ្យ​យើង​អាចយក​ប្រាក់​ទៅប្រើប្រាស់​លើ​សកម្មភាព​បង្កើត​ប្រាក់​ចំណូល ជាជាង​ការចំណាយ​លើថ្លៃ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​ម្ដងៗ​ដ៏​ច្រើន ។

លោក Bharat Mirchandani នាយក​ផ្នែក​លក់​ប្រចាំ​ទីផ្សារ​ថ្មី​ក្នុង​តំបន់​អាស៊ី​អាគ្នេយ៍​របស់​ក្រុមហ៊ុន Microsoft ប្រចាំ​តំបន់​អាស៊ី​ប៉ាស៊ីហ្វិក បាន​ថ្លែងថា ៖ យើង​ជឿថា​ការ​ជំរុញ​កម្លាំង​ការងារ​ដោយប្រើ​បច្ចេកវិទ្យា​អាចជា​កម្លាំង​ចលករ​ដ៏សំខាន់​ក្នុងការ​បង្កើន​ផលិតភាព​ការងារ​ទាំងមូល អាច​សម្រេច​កិច្ចការ​បានច្រើន​ជាង​មុន និង​អាចបង្កើត​និយាមការ​ថ្មី​ក្នុងការ​អនុវត្ត​ការងារ​ថែម​ទៀត​ផង ។ វិស័យ​ធនាគារ​នៅ​កម្ពុជា​កំពុង​តែ​រីក​លូត​លាស់ ដោយ​កំពុង​ផ្ដល់​ឱកាស​ការងារ​យ៉ាង​ច្រើន ហើយ​យើង​ខ្ញុំ​ប្តេជ្ញា​ពង្រីក​វត្តមាន​របស់​ក្រុមហ៊ុន និង​រួម​ចំណែក​ដល់​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា​ផង​ដែរ ។

ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ត្រូវបាន​បង្កើត​ដំបូងឡើយ​ក្នុងនាម​ជាក្រុមហ៊ុន​សាធារណៈ​ទទួល​ខុសត្រូវ​មានកម្រិត កាលពី​ឆ្នាំ១៩៩៣ ដោយ​ដំណើរការ​ជាអង្គការ​ក្រៅ​រដ្ឋាភិបាល​ក្នុងស្រុក សម្រាប់​អភិវឌ្ឍន៍ និង​ផ្ដល់ឥណទាន​ដល់​សហគ្រាស​ខ្នាតតូច និង​ខ្នាតតូច​បំផុត ។ ក្នុងនាម​ជា​ធនាគារ​ពាណិជ្ជ​ចាប់តាំងពី​ឆ្នាំ២០០៣ មក ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ជា​ធនាគារ​ដំបូងគេ​នៅ​កម្ពុជា​ដែលទទួល​បាន​ការវាយតម្លៃ​ដោយ​ស្ថាប័ន​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់​ធនាគារ​អន្តរជាតិ Standard & Poor's ។ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា បាន​ទទួល​ពាន​រង្វាន់​ជា​ស្ថាប័ន​រីក​ចម្រើន​លំដាប់​ថ្នាក់ពិភពលោក របស់​វេទិកា​សេដ្ឋកិច្ច​ពិភព​លោក ឆ្នាំ២០១៤ ហើយ​ក៏បាន​ក្លាយជា​សមាជិក​វេទិកា​សេដ្ឋកិច្ច​ពិភពលោក​ផងដែរ ។ បច្ចុប្បន្ន ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​មាន​បុគ្គលិក​ជាង ១១.៦០០ នាក់​នៅតាម​សាខា​ចំនួន ២៥៧ ទូទាំង​ប្រទេស ដោយ​ត្រូវប្រើប្រាស់​កុំព្យូទ័រ​ចំនួន​ជាង ៧.០០០ គ្រឿង ។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh


CHAT
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ៥៩៤ ©២០២៥ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖