www.acledabank.com.kh

navigate_nextព័ត៌មាន​ហិរញ្ញវត្ថុnavigate_nextរបាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ

របាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ

បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី

"ធនាគារ​មាន​ការប្តេជ្ញាចិត្ត​ខ្ពស់​ក្នុង​ការផ្តល់​សេវាកម្ម​ជូន​ដល់​អតិថិជន​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព និង​នវានុវត្តន៍។ ដោយ​ការផ្តល់​អទិភាព​ក្នុង​ការបំពេញ​តម្រូវការ​អតិថិជន ធនាគារ​ទទួលបាន​ជោគជ័យ​ក្នុង​ការធ្វើទំនើបកម្ម និង​ដំណើរការ​ប្រព័ន្ធធនាគារ ដើម្បី​កាត់បន្ថយ​ចំណាយ​ក្នុង​ការប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ធនាគារ​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ ដែល​ផ្តល់​អត្ថប្រយោជន៍​ជូន​គ្រប់ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ។ ជាងនេះ​ទៅទៀត ធនាគារ​បន្ត​វិនិយោគ​ក្នុង​ការធ្វើ​ឱ្យ​ប្រសើរឡើង​នូវហេដ្ឋារចនា សម្ព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន ដែល​អាច​គ្រប់គ្រង និង​ផ្ទុកទិន្នន័យ​ដ៏ច្រើន ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ព្រមទាំង​អាច​ផ្សព្វផ្សាយ​បញ្ជ្រាប ពង្រីកទីផ្សារ និង​ផ្តល់​យុទ្ធសាស្រ្ត​លក់​ដល់​អតិថិជន។ យុទ្ធសាស្ត្រ​សមស្រប​ទាំងនេះ បាន​បង្កើត​ឱកាស​យ៉ាងច្រើន សម្រាប់​អតិថិជន។ បន្ថែម​ពីលើ​វត្តមាន​នៅ​ទីផ្សារ​ក្នុង​ប្រទេស ធនាគារ​បាន​ពង្រីក​ទីផ្សារ​របស់​ខ្លួន​ទៅ​បរទេស តាមរយៈ​ការដាក់​ឱ្យ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធទូទាត់​ឆ្លងដែន ដែល​បាន​ដាក់​ឱ្យ​ដំណើរការ​ជា​លើក​ដំបូង​នៅ​ក្នុង​ប្រទេសថៃ ហើយ​ទទួល​បានជោគជ័យ​លើ​ការពង្រីក​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់​ទៅ​កាន់​ប្រទេសឡាវ និងវៀតណាម ជាមួយ​នឹង​ផែនការ​ពង្រីក​បន្ថែមទៀត​ទៅ​ក្នុង​ប្រទេស​មួយ​ចំនួនទៀត។ កិច្ច​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​របស់​ធនាគារ ស្របតាម​គោលដៅ និង​យុទ្ធសាស្ត្រ នឹង​ត្រួសត្រាយ​ផ្លូវ​បន្តភាពជោគជ័យ​ទាំង​នៅ​ទីផ្សារ​ក្នុងស្រុក និង​អន្តរជាតិ។"

សមិទ្ធិផល​សម្រេច​បាន​ក្នុង​ឆ្នាំ២០២៣

ស្ថានភាពប្រកួតប្រជែង

ឆ្នាំ២០២៣ អង្គការ​សុខភាព​ពិភពលោក (WHO) បាន​ប្រកាស​ស្តីពី​ការបញ្ចប់​ជំងឺ​រាតត្បាតកូវីដ-១៩។ បច្ចេកវិទ្យាបញ្ញាសិប្បនិម្មិត (AI) កំពុង​មាន​ទំនោរ​កើនឡើង និង​សក្ដានុពល​កាន់តែខ្លាំង ក្នុង​ការធ្វើ​ការងារ ឬ​សកម្មភាព​ផ្សេងៗ ជំនួស​មនុស្ស។ នៅទូទាំង​ពិភពលោក អត្រា​ការប្រាក់​បាន​កើនឡើង​ខ្ពស់​គួរ​ឱ្យ​កត់សម្គាល់ មុន​ពេល​វា​មាន​ទំនោរ​ធ្លាក់ចុះ​បន្តិច​នៅ​ចុងឆ្នាំ ដោយ​រំពឹងថា វា​នឹង​បន្ត​ធ្លាក់ចុះ​បន្ថែមទៀត​នៅ​កំលុង​ឆមាសទី១ ឆ្នាំ២០២៤។ នេះ​គឺជា​ពេលវេលា សម្រាប់​ប្រជាជាតិ​ទាំងអស់​លើ​សកលលោក រួមគ្នា​ដោះស្រាយ​បញ្ហាចម្បងៗ ដូចជា បម្រែបម្រួល​អាកាសធាតុ ការអភិវឌ្ឍ​ប្រកបដោយ​ចីរភាព ការគាំពារ​សុខុមាលភាព និង​បរិវត្តកម្មឌីជីថល។

ក្នុង​យុគសម័យ​ឌីជីថល​នេះ ខណៈ​ដែល​អតិថិជន​កំពុង​អភិវឌ្ឍ និង​សម្របខ្លួន​បន្ដិច​ម្ដងៗ ទៅនឹង​បរិការណ៍​នៃ​សេដ្ឋកិច្ច និង​សង្គមឌីជីថល ព្រមទាំង​កំពុង​ទទួលយក​យ៉ាងឆាប់រហ័ស​នូវ​ផលិតផល និង​សេវាកម្មធនាគារឌីជីថល គ្រឹះស្ថានធនាគារ និង​ហិរញ្ញវត្ថុ​នានា​ក្នុង​ប្រទេសកម្ពុជា បាន និង​កំពុង​ប្រកួតប្រជែង គ្នាយ៉ាង​ខ្លាំងក្លា ដោយ​ប្រើប្រាស់​វិធីសាស្ត្រ​ផ្សេងៗ ដូចជា បណ្ដាញទីផ្សារ យុទ្ធសាស្ត្រជំរុញ និងផ្សព្វផ្សាយ ការផ្តល់​រង្វាន់​លើកទឹកចិត្ត ការពង្រីកបណ្តាញ ប្រតិបត្តិការរូបវន្ដ និងឌីជីថល និងយុទ្ធសាស្ត្រកំណត់ថ្លៃ ជាដើម។ ជាក់ស្ដែង អតិថិជន​កាន់តែ​មាន​ភាព​ងាយស្រួល និង​ប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ ក្នុង​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល និង​សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ បង្កើន​អានុភាព​ហិរញ្ញវត្ថុ​យ៉ាងធំធេង ព្រមទាំង​អភិវឌ្ឍ​ចំណេះដឹង និង​បរិយាបន្ន​ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ ឱ្យ​កាន់តែ​ប្រសើរឡើង។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា បន្ត​ធ្វើ​ទំនើបកម្ម​សាខា និង​ការិយាល័យ ឱ្យ​ទៅ​ជា​មជ្ឈមណ្ឌល​សេវាកម្ម​ធនាគារស្វ័យប្រវត្តិ ដែល​ផ្ដល់​ជម្រើស​សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ​ចម្រុះ។ ក្របខ័ណ្ឌឌីជីថលនេះ មិនត្រឹមតែ​បាន​លើកកម្ពស់​ស័ក្ដិសិទ្ធិភាព សុវត្ថិភាព ប្រសិទ្ធភាពចំណាយ និងពន្លឿន​ប្រព័ន្ធសេដ្ឋកិច្ច​ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែ​ថែមទាំង​បាន​ប្រែក្លាយ​ទៅ​ជា​កម្លាំង​ចលករ​ដ៏​សំខាន់ ក្នុង​ការជំរុញ​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច។ បន្ថែម​លើនេះទៀត ក្របខ័ណ្ឌ​នេះ​ក៏​បាន​សម្របសម្រួល និង​ជួយ​ជំរុញ​ឱ្យ​មាន​បរិយាបន្ន​កាន់តែ​ប្រសើរឡើង ដោយ​តភ្ជាប់ទំនាក់ទំនង​សហគមន៍​ទូទាំងប្រទេស និង​ពង្រីក​ទៅ​កាន់​ក្រៅប្រទេស​ជាសកល។ កម្មវិធីសេវាកម្ម​ធនាគារ​តាមទូរស័ព្ទ (Mobile App.) បាន​ក្លាយ​ជា​ឧបករណ៍​ទូទាត់​ដ៏​មាន​ប្រជាប្រិយភាព និង​ការប្រកួតប្រជែង​យ៉ាងផុលផុស ដោយ​ធនាគារ​ជាង​២ភាគ៣ បាន​ដាក់​ឱ្យ​ប្រើប្រាស់​កម្មវិធី​សេវាកម្មធនាគារ។ អេស៊ីលីដាម៉ូបាល “ធនាគារ​ពិត​ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក” គឺជា​កម្មវិធី​សេវាកម្ម​ធនាគារ​ឈានមុខ ដែលបាន និង​កំពុង​បម្រើ​សេវាកម្ម​ជូន​អ្នកប្រើប្រាស់/​ដៃគូ​ចុះឈ្មោះ​ជាង៣,៣៤លាននាក់។ អតិថិជនអាចប្រើប្រាស់ អេស៊ីលីដាម៉ូបាល បាន​នៅ​គ្រប់​កាលៈទេសៈ​ទូទាំង​ពិភពលោក ឱ្យ​តែ​មាន​សេវាវ៉ាយហ្វាយ/អ៊ីនធឺណែត ជាពិសេស​សម្រាប់​ស្គែន KHQR/QR នៅ​ទូទាំង​ប្រទេសកម្ពុជា និង​ធ្វើ​ការទូទាត់​ឆ្លងដែន​ជាមួយ​នឹង QR Code នៅ​ក្នុង​ប្រទេសថៃ វៀតណាម និងឡាវ ផងដែរ។ ទំហំ​ប្រតិបត្តិការ​ឌីជីថល​រហូតដល់​ពេលនេះ​បាន​កើនឡើង​រហូត​ដល់៩៧% នៃ​ប្រតិបត្តិការ​សរុប​របស់​ធនាគារ ដោយមាន​ការផ្ទេរប្រាក់​តាម​ប្រព័ន្ធឌីថលសរុប៩៨%។

ចំណុច​សំខាន់ៗនៃ​ប្រតិបត្តិការ​ក្នុងឆ្នាំ២០២៣

សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ និង​ឥណទាន​សហគ្រាស​ខ្នាតតូច

ឥណទាន​ខ្នាតតូច​បាន​កើនឡើង​៤,៩៥% ឬ​ស្មើ​នឹង១៤២,០៣លានដុល្លារអាមេរិក។ ឥណទាន​សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​ផ្ទាល់ខ្លួន និង​ផ្សេងៗ បាន​កើនឡើង​៨៤,១១% ឬ​ស្មើ​នឹង២២០,៩០លានដុល្លារអាមេរិក។ ឥណទាន​គេហដ្ឋាន​មាន​ចំនួន១៨៥,៤១លានដុល្លារអាមេរិក។ សមតុល្យ​ឥណទាន​សរុប​មាន​ចំនួន៦.៦៥៧,៣១លានដុល្លារអាមេរិក នៅ​ដំណាច់​ឆ្នាំ២០២៣។

សម្ព័ន្ធធនាគារ​មាន​សមតុល្យ​ប្រាក់បញ្ញើ-សន្សំ​សរុប​ចំនួន៧.២៧៧,៨១លានដុល្លារអាមេរិក (កើនឡើង១៣,១៣% ឬ​ស្មើ​នឹង៨៣៨,៨២លានដុល្លារអាមេរិក) និង​មាន​គណនី​សរុប​ប្រមាណ៤.៥៥០.៥៨២គណនី។ វិស័យ​លក់រាយ​គឺ​ជា​ផ្នែក​ដែល​ធំជាង​គេ​បំផុត​នៃ​កំណើន​ប្រាក់បញ្ញើ​សរុប ដែល​ភាគច្រើន​បាន​មក​ពី​អតិថិជន​ដាក់ប្រាក់​បញ្ញើ​ដំបូង ដូចជា​កម្មករ​និយោជិត តាមរយៈ​សេវា​បើក​ប្រាក់បៀវត្ស និង​អតិថិជន​នៅ​តាម​ជនបទ ដែល​ពួកគាត់​បាន​ប្រើប្រាស់គណនីវ៉លឡេត របស់​អេស៊ីលីដាម៉ូបាល។ ផលិតផល និង​សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ តាមរយៈ​បច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុ បាន​ចូលរួម​ចំណែក​ធ្វើ​ឱ្យ​មាន​កំណើន​យ៉ាងខ្លាំងក្លា​នេះ។

សម្ព័ន្ធធនាគារ បាន និង​កំពុង​បន្ដ​អភិវឌ្ឍ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ឱ្យ​កាន់តែ​ទូលំទូលាយ សម្រាប់​ផ្តល់​ជម្រើស​ដ៏​សម្បូរបែប ដែល​មាន​សាខា​៣១៨ទីតាំង (ឬការិយាល័យ) សេវាកម្មធនាគារ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ចំនួន១៧៧ទីតាំង ម៉ាស៊ីនអេធីអឹមចំនួន១.៤៥៣គ្រឿង និងម៉ាស៊ីនឆូតកាតចំនួន៤,៧២៨គ្រឿង។ ចំណុច​គួរ​ជា​ទី​មោទនភាព គឺ​សម័្ពន្ធធនាគារ​បាន​បោះពុម្ព​ប័ណ្ណឥណពន្ធ​ចំនួន១,៩១លានប័ណ្ណជូនដល់អតិថិជន។ បន្ថែមលើនេះ អេស៊ីលីដាម៉ូបាល (ACLEDA mobile App.) ទទួល​បាន​ប្រជាប្រិយភាព​យ៉ាងខ្លាំង ដោយមានអ្នក​ចុះឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​ច្រើន​ជាង៣,៤៥លាននាក់ នៅ​ដំណាច់​ឆ្នាំ២០២៣នេះ។

ឥណទានខ្នាតមធ្យម និងសាជីវកម្ម

ក្នុង​ឆ្នាំ២០២៣ សេវា​ចាត់ចែង​សាច់ប្រាក់​បាន​កើនឡើង​យ៉ាងខ្លាំង តាមរយៈ​ដៃគូ​ជាមួយ​នឹង​វិស័យសាធារណៈ រួមមាន បេឡាជាតិរបបសន្តិសុខសង្គម (ប.ស.ស.) សេវាបើកប្រាក់បៀវត្ស​សម្រាប់​មន្ត្រីរាជការ សេវាប្រមូលពន្ធ​លើ​មធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន និងយានជំនិះគ្រប់ប្រភេទ ។ល។ តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​សេវាបើកប្រាក់បៀវត្ស​បាន​កើនឡើង​នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ២០២៣ ដោយមាន​ស្ថាប័នជាតិ ព្រមទាំង​សាជីវកម្ម នៅក្នុង និង​ក្រៅប្រទេស រួមទាំង​ស្ថាប័ននានា បាន​ចូលរួម​ប្រើប្រាស់ ដែល​ជា​ឱកាស​ដ៏ល្អ សម្រាប់​ការលក់ផលិតផល និង​សេវាកម្ម​ផ្សេងៗទៀត។

បន្ថែមលើនេះ ការផ្តល់ជូន​សេវាកម្ម​ដ៏ល្អ តាមរយៈ​បណ្តាញប្រតិបត្តិការ​ទូទាំង​ប្រទេស​របស់​ធនាគារ បាន​ទាក់ទាញ និង​ជំរុញ​ក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្មខ្នាតមធ្យម និង​សាជីវកម្មយ៉ាងខ្លាំង ឱ្យ​ទទួលស្គាល់​គុណភាពខ្ពស់ មាន​ភក្ដីភាព និង​ជ្រើសរើស​ធនាគារ ជាអ្នកសម្របសម្រួល​ដ៏មាន​ប្រសិទ្ធភាព ជា​អាទិភាព​ទីមួយ សម្រាប់​ការចាត់ចែង និង​ប្រភពហិរញ្ញវត្ថុ សម្រាប់​គាំទ្រ​ការទូទាត់ និង​ប្រតិបត្តិ​អាជីវកម្ម​របស់​ពួកគេ។ សេវាកម្ម​ចម្រុះសម្បូរបែប​ទាំងនេះ ផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ និង​មាន​ឥទ្ធិពល​ជា​វិជ្ជមាន​ដ៏​យ៉ាង​ធំធេង​លើ​លំហូរ​សាច់ប្រាក់​ជា​រូបិយវត្ថុជាតិ​របស់​ធនាគារ និង​បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​ធនាគារ​មាន​លទ្ធភាព​ប្រមូល​ប្រភព​ធនធាន​ហិរញ្ញវត្ថុ​ជា​រូបិយវត្ថុរៀល ដើម្បីពង្រឹង និង​ពង្រីក​ការផ្តល់ឥណទាន​ជា​ប្រាក់រៀល​បាន​កាន់តែ​ច្រើន​ផងដែរ។ ទន្ទឹមនឹងនេះ ឥណទានអាជីវកម្មខ្នាតមធ្យម និងសាជីវកម្ម បានថយចុះ៥,៧៥% បើធៀប​នឹង​ឆ្នាំ២០២២ ដែលមាន​ចំនួន​ស្មើ​នឹង៣៥,៥០% នៃ​សមតុល្យឥណទានសរុប។

លើសពីនេះ​ទៅ​ទៀត ធនាគារ និង​ក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធ​របស់ខ្លួន នៅតែ​បន្ត​កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ​ជាមួយ​នឹង​ដៃគូ​យុទ្ធសាស្រ្ត​រយៈពេលវែង ដែល​មាន​បទពិសោធន៍​ដ៏​សម្បូរបែប ដែល​មាន​សក្ដានុពលភាព​ច្រើន ក្នុង​ការជួយ​អតិថិជន​ឱ្យ​អាច​គ្រប់គ្រងធនធាន​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ខ្លួន ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព និងប្រសិទ្ធផល។ ជាមួយគ្នានេះ ភាពជា​ដៃគូ​ទាំងនេះ បាន​រួមចំណែក​យ៉ាងសំខាន់ ក្នុង​ការផ្តល់​ប្រភព​មូលនិធិ​រយៈពេលវែង​ដល់​ធនាគារ និង​ជា​ប្រភព​នៃ​ប្រាក់ចំណូល​ក្រៅ​តារាងតុល្យការ ហើយ​ទន្ទឹមគ្នានោះ ក៏បាន​លើក​កម្ពស់​ជំនាញ និង​បទពិសោធន៍​អន្តរជាតិ សម្រាប់​ថ្នាក់គ្រប់គ្រង និង​បុគ្គលិក​របស់​ធនាគារ។

រតនាភិបាល ក្នុងប្រទេស និងអន្តរជាតិ

ធនាគារ​ក៏​ជា​ស្ថាប័ន​ផ្តល់​សេវា​ប្តូរប្រាក់​ដ៏​លេចធ្លោ​មួយ​ជូនសាធារណជន​គ្រប់វិស័យ ដែល​ចំណូល​ពី​សេវា​ប្តូរប្រាក់​នេះ​បាន​បន្ត​កើនឡើង​បន្តបន្ទាប់ ដោយ​បាន​ចូលរួមចំណែក​ដ៏​សំខាន់​ក្នុង​ការបង្កើន​ចំណូល​មិនមែន​ការប្រាក់​របស់​ធនាគារ។ ដោយ​ប្រកាន់ខ្ជាប់​នូវ​គោលការណ៍​គ្រប់គ្រង​ហានិភ័យ ធនាគារ​មិនភ្ជាប់​អាជីវកម្ម​របស់​ខ្លួន​ក្នុង​ការជួញដូរ​សេវាប្តូរប្រាក់ ដើម្បី​រំពឹងទុក​ផលចំណេញ​នាពេល​អនាគត​នោះទេ ដោយ​ផ្តោតតែ​លើ​ការគាំទ្រ​ដល់​អាជីវកម្ម​របស់​អតិថិជន​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។ ធនាគាររក្សា​នូវ​វិធីសាស្រ្ត​ដែល​មាន​ហានិភ័យទាប ដោយ​គ្រប់គ្រង​ការចាត់ចែង​ស្ថានភាព​រូបិយប័ណ្ណ​ចំហសុទ្ធ​របស់​ខ្លួន​នៅ​កម្រិតអនុបាត​ប្រុងប្រយ័ត្ន​ជាក់លាក់​មួយ​អនុលោម​តាម​ការកំណត់ផ្ទៃក្នុង និង​បទប្បញ្ញត្តិពាក់ព័ន្ធ។ សេវាកម្ម​នេះ​ជា​ប្រភពចំណូល​ដែលមាន​ស្ថិរភាព ដោយ​មាន​កំណើន​ជាលំដាប់ ផ្តល់​កម្រិត​ផលចំណេញ​សមរម្យ និង​រក្សា​បាន​ទំនាក់ទំនង​យូរអង្វែង​ជាមួយ​អតិថិជន និង​ដៃគូ​របស់​ធនាគារ។

តារាងតុល្យការ​របស់​ធនាគារ​ត្រូវ​បាន​ពង្រឹង និង​គាំទ្រ​ដោយ​លំហូរ​ដ៏រឹងមាំ​នៃ​ប្រាក់បញ្ញើ​របស់​អតិថិជន និង​បំណុល​រយៈពេលវែង ដែល​ជួយ​សម្រួល​ដល់​កំណើន​ឥណទាន ក្នុង​អំឡុងពេល​ពេញ​មួយឆ្នាំ។ ហើយ​ក៏​បាន​ចូលរួមចំណែក​បង្ហាញ​ប្រភព​នៃ​រចនាសម័្ពន្ធហិរញ្ញវត្ថុ​ដ៏​រឹងមាំ ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​សន្ទុះ​នៃ​ការរីកចម្រើន​អាជីវកម្ម និង​ប្រតិបត្តិការ​របស់​ធនាគារ។

ធនាគារ​បាន​ចូល​រួមចំណែក​ផ្សព្វផ្សាយ​យ៉ាង​សកម្ម​ក្នុង​ការលើកស្ទួយ​ការប្រើប្រាស់​ប្រាក់រៀល តាមរយៈ​ការពង្រីក​ផ្តល់​ឥណទាន​ជា​រូបិយវត្ថុ​ដល់​អតិថិជន និង​បាន​ចូលរួមចំណែក​លើកស្ទួយ​ទីផ្សារ​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​កម្ពុជា​តាមរយៈ​ការវិនិយោគ​លើ​មូលបត្ររដ្ឋ ដែល​មាន​ផលបត្រ​សរុប​ច្រើនជាង១៧% នៃ​ទំហំ​ឥណទាន​សរុប ដែល​លើសពី​បញ្ញត្តិ​តម្រូវ​ត្រឹមតែ​១០%​ប៉ុណ្ណោះ។ បន្ថែម​ពីនេះទៀត​ដើម្បី​បង្កើន​ការគាំទ្រ​ប្រភព​មូលនិធិ​រយៈពេលវែង​របស់ខ្លួន ធនាគារ​បាន​ធ្វើ​ពិពិធកម្មមូលនិធិដោយ​មាន​ជម្រើស​ច្រើន​តាម​ស្ថានភាព និង​ពង្រីក​ទំនាក់ទំនង​ល្អ​ជាមួយ​នឹង​ដៃគូ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទូទាំង​សកលលោក ជាពិសេស នៅអឺរ៉ុប សហរដ្ឋអាមេរិក និងអាស៊ី។

ធនាគារ​នៅតែ​បន្ត​ពង្រឹង​ទំនាក់ទំនង​យ៉ាងខ្ជាប់ខ្ជួន​ជាមួយ​ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុ​ជាច្រើន និង​បាន​បង្កើន​ធនាគារ​ដៃគូ​ក្រៅប្រទេស​ថ្មីៗ ជាច្រើន​បន្ថែមទៀត ដើម្បី​ពង្រីក​បណ្តាញប្រតិបត្តិការ​របស់ខ្លួន។ គិតត្រឹម​ដំណាច់​ឆ្នាំ២០២៣ ធនាគារ​មាន​ធនាគារដៃគូ​ចំនួន២៥៤ នៅ​ក្នុង​ចំណោម​៤៤​ប្រទេស។ លើសពីនេះទៀត ធនាគារ​មាន​ចំណែកទីផ្សារ​លើសលុប ក្នុង​ការគ្រប់គ្រង​គណនី​របស់​ធនាគារ និង​ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុ​ក្នុងស្រុក ព្រមទាំង​ផ្តល់​សេវាផ្ទេរប្រាក់​ដល់​ស្ថាប័ន​ទាំងនោះ​នៅ​ទូទាំងប្រទេស។ ធនាគារ​បានរៀបចំ និង​អនុវត្ត​បាន​ទាំងស្រុង​តាម​គោលការណ៍​គ្រប់គ្រងហានិភ័យផ្ទៃក្នុង តម្រូវការបទប្បញ្ញត្តិ និង​កិច្ចព្រមព្រៀង​ជាមួយ​នឹង​ម្ចាស់បំណុល​នានា។

យុទ្ធសាស្រ្ត​អាទិភាព​សម្រាប់​ឆ្នាំ២០២៤

ប្រជាធនាគារ ដែលលោកអ្នកជឿទុកចិត្ត!

ដើម្បី​កំណត់​គោលដៅ​រយៈពេលវែង​ជា​មូលដ្ឋាន និង​រៀបចំផែនការ​សកម្មភាព ព្រមទាំង​បែងចែក​ធនធាន​ដែល​ចាំបាច់ សម្រាប់​ការអនុវត្ត​ឱ្យ​សម្រេច​គោលដៅ​ទាំងនេះ និង​សម្រាំង​ជ្រើសរើស​សំណុំ​សកម្មភាព​ពាក់ព័ន្ធ​នានា ដើម្បី​សម្រេច​ឱ្យ​បាន​នូវ​ការបង្កើត​តម្លៃ​ចម្រុះ​ដ៏​វិសេសនានា ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បានរៀបចំ និង​ដាក់ចេញ​នូវ​យុទ្ធសាស្រ្ត​ដ៏​សមស្រប​បំផុត ដែល​ពណ៌នា​បង្ហាញ​អំពីរបៀប ដែល​ធនាគារ​ត្រូវ​អនុវត្ដ សំដៅ​សម្រេច​ឱ្យ​បាន​នូវ​ចក្ខុវិស័យ បេសកកម្ម ចំណុចដៅ គោលដៅ និង​ផែនការ​ជំនួញ​របស់​ខ្លួន។ យុទ្ធសាស្ត្រ​ទាំងនេះ​រួមមាន អាទិភាព​សេវាធនាគារ​តាមទូរស័ព្ទ ឌីជីថលូបនីយកម្មធនធានមនុស្ស ការផ្ដល់មូលនិធិ ការកសាងកេរ្ដិ៍ឈ្មោះ/រូបភាព/អត្ដសញ្ញាណ/យីហោសហគមន៍អេស៊ីលីដា បច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានល្អប្រសើរឈានមុខ ភាពជាដៃគូ​បរិយាបន្ន បរិស្ថាន សង្គម និងអភិបាលកិច្ច និងក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធ។

ធនាគារ​មាន​គោលបំណង​លើកស្ទួយ​ជីវភាព​រស់នៅ​ឱ្យ​ប្រសើរឡើង និង​បង្កើន​អត្ថប្រយោជន៍​ជូន​ដល់​គ្រប់​ភាគីពាក់ព័ន្ធ ព្រមទាំង​គាំទ្រ​ដល់​ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចជាតិ​ទាំងមូល ប្រកប​ដោយ​និរន្តរភាព។

បញ្ហាចម្បង​ក្នុង​ឆ្នាំ២០២៤

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ដែល​ជា​ធនាគារពាណិជ្ជ​ដំបូងគេ បាន​ចុះបញ្ជី​ក្នុង​ផ្សារមូលបត្រកម្ពុជា (ផមក) ដោយ​អនុវត្ត​អនុលោម​តាម​បទប្បញ្ញត្តិ​នានា ជាពិសេស​របស់​និយ័តករ​ចម្បង​ចំនួន២៖ ធនាគារជាតិ នៃ កម្ពុជា និង​និយ័តករ​មូលបត្រកម្ពុជា (ន.ម.ក.)។ ទន្ទឹមនឹងនេះ ធនាគារ​ក៏​មាន​ទំនួលខុសត្រូវ​ចំពោះ​អតិថិជន និង​វិនិយោគិន​ផងដែរ។ នៅក្នុង​អំឡុងពេល​ជាងបី​ទសវត្សរ៍​នៃ​ប្រវត្តិ​រីកចម្រើន​របស់ខ្លួន ធនាគារ​ទទួលបាន​ជំនឿទុកចិត្ត​ពី​សាធារណជន តាមរយៈ​អភិបាលកិច្ច​សាជីវកម្ម​ល្អ គណៈគ្រប់គ្រង​ដែល​មាន​បទពិសោធន៍ច្រើន និងយូរឆ្នាំ ព្រមទាំង​ប្រកាន់ខ្ជាប់​វប្បធម៌​តម្លាភាព។

ក្នុង​បរិបទ​ដែល​មាន​ការវិវត្ត​ឥតឈប់ឈរ នៃ​បច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្តុ ជាពិសេស​ក្នុង​យុគសម័យ​ធនាគារឌីជីថល (ធនាគារ ៤,០) អេស៊ីលីដាម៉ូបាល បាន​បំពាក់​បច្ចេកវិទ្យា​ជំនាន់​ចុងក្រោយបំផុត និង​នៅ​រក្សា​បន្ត​អភិវឌ្ឍ​បន្ថែម​ជាប្រចាំ ដើម្បី​រក្សា​បានភាពឈានមុខ ភាពងាយស្រួល សុវត្ថិភាពខ្ពស់ និង​ភាពទាន់សម័យ​គួរ​ឱ្យ​ទាក់ទាញ។

ទោះបីជា​សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា​នៅ​បន្ដ​ជួបនឹង​បញ្ហាប្រឈម​មួយ​ចំនួន ដូចជា ហានិភ័យភាព​នៃ​ភូមិសាស្រ្តនយោបាយ​កាន់តែ​តានតឹង ភាពចាំបាច់​ក្នុង​ការពន្លឿន​ការកាត់បន្ថយ​ឧស្ម័នកាបូន​ក្នុង​សេដ្ឋកិច្ច ការកើនឡើង​នៃ​ហានិភ័យ​ទាក់ទង​នឹង​អាកាសធាតុ បរិវត្តកម្មឌីជីថល​យ៉ាងលឿនរហ័ស ក៏ដូចជា​កំណើន​នៅមាន​កម្រិតទាប និងយឺតយ៉ាវ នៃ​វិស័យអចលនទ្រព្យ សំណង់ និង​កាត់ដេរសម្លៀកបំពាក់​ក៏ដោយ ក៏​ទស្សនវិស័យ​សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា​ក្នុង​ឆ្នាំ២០២៤ ត្រូវបាន​ប្រមើល និង​រំពឹងទុកថា​នឹង​នៅ​តែ​មានសុទិដ្ឋិនិយម និង​ភាពរឹងមាំ បើធៀប​នឹង​ឆ្នាំមុន។ ឈរលើ​មូលដ្ឋាន​ដ៏រឹងមាំ​នៃ​សន្ដិភាព និង​ស្ថិរភាពនយោបាយ សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា ត្រូវ​បាន​ព្យាករថា​នឹង​កើនឡើង​ពី៥,៥% ក្នុង​ឆ្នាំ២០២៣ រហូត​ដល់​ជាង៦% ក្នុង​ឆ្នាំ២០២៤ ដែល​បណ្តាល​មកពី​ការកើនឡើងបន្ថែមទៀត ក្នុង​វិស័យទេសចរណ៍ និង​សេវាកម្ម រួមទាំង​វិស័យកសិកម្ម​ដែល​មាន​ភាពធន់ និង​ការគ្រប់គ្រង​អតិផរណា​បានល្អ។

ផ្នែក​លើការព្យាករ និង​សេណារីយ៉ូ​នៃ​សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា​សម្រាប់​ឆ្នាំ២០២៤នេះ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី មើលឃើញ​ឱកាស ដើម្បី​បន្ត និង​ពង្រឹង​ថែមទៀត​នូវ​យុទ្ធសាស្រ្ត​ជោគជ័យ ដែល​មាន​ស្រាប់​របស់​ខ្លួន ទន្ទឹម​នឹង​ការបន្ដ​ដាក់ចេញ​ទិសដៅ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ថ្មីៗ សម្រាប់​ឆ្នាំ២០២៤ និង​ឆ្នាំ​បន្តបន្ទាប់ ដើម្បី​ធានា​បាន​នូវ​កំណើន ជោគជ័យ និង​វិបុលភាព​របស់​ធនាគារ រួមគ្នា​ជាមួយ​នឹង​អតិថិជន និង​គ្រប់​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ​របស់​យើង។

ជាទី​បញ្ចប់ ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អំណរគុណ​យ៉ាង​ជ្រាលជ្រៅ ចំពោះ​អតិថិជន ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ថ្នាក់គ្រប់គ្រង និងបុគ្គលិក ជាពិសេស​រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ធនាគារជាតិ នៃ កម្ពុជា និង​និយ័តករមូលបត្រកម្ពុជា សម្រាប់​ការជឿទុកចិត្ត​ជាប់​ជានិច្ច ការជឿជាក់ ការគាំទ្រ និង​ការចូលរួម​ចំណែក​ដ៏​មាន​សារៈសំខាន់ ព្រមទាំង​ការខិតខំប្រឹងប្រែង ឆន្ទៈ និង​ការប្ដេជ្ញាចិត្ត​ខ្ពស់ សាមគ្គីភាព និងសហថាមពល ក្នុងឆ្នាំ២០២៣ រួមជាមួយ​នឹង​ការជឿជាក់​យ៉ាង​មុតមាំ និង​ការរំពឹងថា ឆ្នាំ២០២៤ នឹង​នាំ​មក​នូវ​សិរីសួស្ដី និង​វិបុលភាព។


បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី
ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ថ្ងៃ​ទី២១ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៤

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh


CHAT
ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ២៤៩ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត

ធនាគារ អេស៊ីលីដា មានប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពខ្ពស់ ទទួលស្គាល់ដោយ៖

ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ៖