www.acledabank.com.kh

navigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextឯកត្តជនnavigate_nextសេវា​បញ្ញើ-សន្សំnavigate_nextគណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព

គណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព 

ដើម្បី​ចូលរួម​ចំណែក​ក្នុង​ការ​បង្កើន​សេដ្ឋកិច្ច​ជាតិ និង​ជួយ​សម្រួល​ដល់​ប្រព័ន្ធ​សុខាភិបាលឱ្យ​មាន​ដំណើរការ​ល្អ ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​សូម​ណែនាំ​នូវ​សេវា​បញ្ញើ-សន្សំថ្មី​មួយ​ទៀត​ឈ្មោះ គណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព ដែល​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​ក្នុង​ការ​ថែរក្សា គ្រប់គ្រង និង​ចាត់​ចែង​សាច់ប្រាក់​ជូន​លោក​អ្នក​ជា​រូបវន្ត​បុគ្គល ឬ​នីតិបុគ្គល ដែល​មាន​បំណង​ដាក់​ប្រាក់​បញ្ញើ-សន្សំ សម្រាប់​ទូទាត់​រាល់​ការ​ចំណាយ​លើ​ការ​គាំពារ​សុខភាព រួម​មាន ៖ ថ្លៃ​ពិនិត្យ​សុខភាព បង្ការ​និង​ការ​ព្យាបាល​ជម្ងឺ​សម្រាប់​ផ្ទាល់​ខ្លួន ក្រុម​គ្រួសារ សាច់ញាតិ បុគ្គលិក ឬ​ភាគី​ទី​បី ហើយ​លោក​អ្នក​ ឬ​ភាគី​ណា​ផ្សេង​ទៀត អាច ឬ​ត្រូវ​បង់​ប្រាក់​ចូល​ក្នុង​គណនី​នេះ ដើម្បី​ទូទាត់​លើ​ការ​ចំណាយ​របស់​អ្នក​ទទួល​ផល​បាន ដោយ​យោង​លើ​វិក្កយបត្រ​ជាក់​ស្តែង និង​ខ​ចែង​ទាំង​ឡាយ ដែល​មាន​នៅ​ក្នុង​លក្ខខណ្ឌ​ពិសេស នៃ​គណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ។

ឥឡូវ​នេះ​លោក​អ្នក​អាច​ស្នើ​សុំ​បើក​គណនី​ថ្មី នៅ​លើ​កុំព្យូទ័រ ឬ​ទូរសព្ទ​ដៃ បាន​គ្រប់​ពេល​វេលា។

សំណើបើកគណនី

គុណប្រយោជន៍

លក្ខណៈ​ពិសេស

ទំហំសាច់ប្រាក់ក្នុង​គណនី

ដើម្បីឱ្យ​គណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព អាច​ដំណើរការ​ទៅ​បាន លោក​អ្នក​ត្រូវ​ដាក់​ប្រាក់​តម្កល់​ដំបូង​ចំនួន ២០០.០០០រៀល, ៥០​ដុល្លារ​អាមេរិក, ២.០០០បាត ឬ​សមមូល​ជា​មួយ​ប្រាក់​ផ្សេងៗ​ទៀត ។ នៅ​ពេល​មាន​ប្រតិបត្តិការ​ដាក់-ដក​សាច់ប្រាក់ លោក​អ្នក​ត្រូវ​ប្រាកដ​ថា សមតុល្យ​នៅក្នុង​គណនី​មិន​ត្រូវ​ទាប​ជាង ៤០.០០០រៀល, ១០​ដុល្លារ​អាមេរិក, ៤០០បាត ឬ​សមមូល​ជា​មួយ​ប្រាក់​ផ្សេងៗ​ទៀត​ឡើយ ។

អត្រាការប្រាក់

លោក​អ្នក​ដែល​ប្រើ​ប្រាស់​គណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព​ជា​មួយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នឹង​ទទួល​បាន​អត្រា​ការ​ប្រាក់ ស្មើ​នឹង​អត្រា​ការ​ប្រាក់​របស់​គណនី​បញ្ញើ​សំចៃ​ធម្មតា បូក​បន្ថែម​ជា​មួយ​អត្រា​ដំឡើង (Margin Rate) ២% ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ ។ ការ​ប្រាក់​ត្រូវ​បង្គរ​ទុក​ជា​រៀង​រាល់​ថ្ងៃ ហើយ​បញ្ចូល​ទៅ​ក្នុង​គណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព រៀង​រាល់​ដំណាច់​ឆមាស​នីមួយៗ ។

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើឥឡូវនេះ

ធនាគារពិតស្ថិតនៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក! មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ៣,៥៤លាននាក់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។

ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ១១៩ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ