www.acledabank.com.kh

navigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextក្រុមហ៊ុនnavigate_nextសេវា​ចាត់ចែង​សាច់ប្រាក់navigate_nextសេវា​មូលប្បទានប័ណ្ណ

សេវា​មូលប្បទានប័ណ្ណ 

មូលប្បទានប័ណ្ណ គឺ​ជា​ប្រភេទ​នៃ​ឧបករណ៍​ទូទាត់​មួយ ដែល​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ចេញឱ្យ​អតិថិជន​ណា​មួយ ដើម្បី​ដក​សាច់​ប្រាក់​ក្នុង​ចំនួន​ជាក់​លាក់​មួយ ពី​គណនី​របស់​ធនាគារ​ដែល​មាន​នៅ​ធនាគារ​អន្តរការី ឬ​ធនាគារ​ផ្សេង នៅ​ឯ​ក្រៅ​ប្រទេស ។ ជា​ទូទៅ​សេវា​មូលប្បទានប័ណ្ណ ត្រូវ​បាន​គេ​ប្រើ​ជា​ឧបករណ៍​សុវត្ថិភាព​មួយ ដើម្បី​ទូទាត់​នៅ​ក្រៅ​ប្រទេស ។

លក្ខណៈ​ពិសេស

សារប្រយោជន៍

កម្រៃ​សេវា

ប្រាក់ ចំនួន​សាច់ប្រាក់ ថ្លៃ​សេវា ការ​ធ្វើ​មោឃភាព ការ​កែប្រែ
ដុល្លារ​អាមេរិក តិច​ជាង ១.០០០​ដុល្លារ​អាមេរិក ១០​ដុល្លារ​អាមេរិក ២៥​ដុល្លារ​អាមេរិក ២៥​ដុល្លារ​អាមេរិក
ចាប់​ពី ១.០០០​ដុល្លារ​អាមេរិក​ឡើង ០,២០% + ថ្លៃ​ប្រព្រឹត្តិកម្ម ២០​ដុល្លារ​អាមេរិក ២៥​ដុល្លារ​អាមេរិក ២៥​ដុល្លារ​អាមេរិក
ដុល្លារ​អូស្ត្រាលី តិច​ជាង ៥.០០០​ដុល្លារ​អូស្ត្រាលី សមមូល​នឹង ១០​ដុល្លារ​អាមេរិក សមមូល​នឹង ១០​ដុល្លារ​អាមេរិក សមមូល​នឹង ១០​ដុល្លារ​អាមេរិក + ថ្លៃ​សេវា
ចាប់​ពី ៥.០០០​ដុល្លារ​អូស្ត្រាលី​ឡើង 0,២០% នៃ​ចំនួន​សាច់ប្រាក់​គិត​ជា​ដុល្លារ​អាមេរិក + ថ្លៃ​ប្រព្រឹត្តិកម្ម ២០​ដុល្លារ​អាមេរិក សមមូល​នឹង ២៥​ដុល្លារ​អាមេរិក សមមូល​នឹង ២៥​ដុល្លារ​អាមេរិក + ថ្លៃ​សេវា

ថ្លៃ​សេវា​ខាង​លើ សម្រាប់​អតិថិជន​ដាក់​ពាក្យ​ស្នើ​សុំ​មូលប្បទានប័ណ្ណ នៅសាខា​ក្នុង​និង​ជុំវិញ​រាជធានី​ភ្នំពេញ ចំណែក​សាខា​ផ្សេង​ពី​នេះ ត្រូវ​បូក​បន្ថែម​ថ្លៃ​ដឹកជញ្ជូន ៥ដុល្លារ​អាមេរិក ឬ​សមមូល​ជា​ប្រាក់​ផ្សេង ។

កម្រៃ​សេវា​ខាង​លើ​ត្រូវ​បាន​កំណត់​ឡើង​ក្នុង​គោល​បំណង​ជម្រាប​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ និង​​ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ​ទៀត សូម​ទាក់ទង​ជាមួយ​នឹង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ ដែល​មាន​ទី​តាំង​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក​បំផុត ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើឥឡូវនេះ

ធនាគារពិតស្ថិតនៅ​ក្នុង​ដៃ​លោកអ្នក! មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ៣,៥៤លាននាក់។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។

ផែនទីទំព័រ ទម្រង់សម្រាប់ប្រើជាមួយសេវា របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ២៧៦ ©២០២៤ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ផ្ទៃងងឹត
ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ